Deadringer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Stemmer dt Satrucci, stemmer dt 5728441[/snapback] Du tok ikke helt ironien i det der du? :!: Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Merkelig... Hver gang jeg hører på HIM får jeg en sterk trang til å farge håret lilla og få meg piercing på pungen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Stemmer dt Satrucci, stemmer dt 5728441[/snapback] Du tok ikke helt ironien i det der du? :!: 5728476[/snapback] bah.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Merkelig... Hver gang jeg hører på HIM får jeg en sterk trang til å farge håret lilla og få meg piercing på pungen. 5728546[/snapback] Du er langt ifra alene Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Syns HIM har masse bra jeg, hører mye på han 5728406[/snapback] Han? er ikke HIM et band? Uansett, jeg synes det er elendig! Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Him er så fjortiss, på en måte. på en måte bare? en fyr med make-up som spiller kjærlighets metall blir bare helt feil... Masse småjenter som synes det er bra... en skikkelig wannabe artist! 4577547[/snapback] Hvordan sier man at noen er en "wannabe" artist? han er en artist, om du synes det er bra eller dårlig er ikke vesentlig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Personlig synes jeg HIM suger. De eier ikke musikalsk talent, de synger om idoti som selvmord, teknisk sett er musikken sammenlignbar med Nick Carters gitarevner og de har en dårlig innflytelse på ungdom. Nei, det er ikke metall. Det er pop. Ville Valo er forresten stygg, men det er mange andre artister og, så det har faktisk ingenting med saken å gjøre. His Infernal Majesty er et litt galt navn, da musikksjangeren ikke har noe med navnet å gjøre. Men for all del, jeg vet jo ingenting. :!: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 His Infernal Majesty er et litt galt navn, da musikksjangeren ikke har noe med navnet å gjøre. Men for all del, jeg vet jo ingenting. :!: 5729406[/snapback] Jepp, HIM er fæle greie... De har ganske et halvt bra riff før alt ødelegges og man får lyst til å drepe noen i rein frustrasjon. Uansett... det står ikke for His Infernal Majesty, det står visst ikke for noen ting... men men. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Artig at dette blir tatt opp. Enkelte her på forumet har jo stemplet HIM og HIM-fans som reinspikkede nisser. Vel, det er jo alltid populært å rakke ned på ting, men jeg ser ikke helt poenget. Skjønner godt at HIM ikke kan tilfredsstille hardcore metal-fans som konstant hungrer etter noe som er råere enn råest. Når det er sagt, så synes jeg HIM er helt ok musikk. Er ikke blodfan av dem, men har heller ikke noe i mot bandet. Det har et par veldig bra sanger og jeg har faktisk et CD-eksemplar av dem i hyllen. Jeg skammer meg ikke uansett hvor mye de "kule" skulle hate dem. HIM har fått et urettferdig dårlig ry på seg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ekstremt dårlig, på lik linje med søppelhaugen Nightwish. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sett fra en hardcore Black Metal-fans øyner? Jeg synes i det minste at om man skal bedømme band som nevnt, så bør man bedømme relativt i forhold til hva de faktisk driver med. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sett fra en hardcore Black Metal-fans øyner? Jeg synes i det minste at om man skal bedømme band som nevnt, så bør man bedømme relativt i forhold til hva de faktisk driver med. 5729982[/snapback] Sett i forhold til alt... Hører selv på alt fra jazz til blues til rock og til death metal og synes dette er fælt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Artig at dette blir tatt opp. Enkelte her på forumet har jo stemplet HIM og HIM-fans som reinspikkede nisser. Vel, det er jo alltid populært å rakke ned på ting, men jeg ser ikke helt poenget. Skjønner godt at HIM ikke kan tilfredsstille hardcore metal-fans som konstant hungrer etter noe som er råere enn råest. Når det er sagt, så synes jeg HIM er helt ok musikk. Er ikke blodfan av dem, men har heller ikke noe i mot bandet. Det har et par veldig bra sanger og jeg har faktisk et CD-eksemplar av dem i hyllen. Jeg skammer meg ikke uansett hvor mye de "kule" skulle hate dem. HIM har fått et urettferdig dårlig ry på seg. 5729935[/snapback] Slenger meg på denne her! Synes selv HIM er OK.. Noen er gode, og andre ikke fullt så gode.. Men, noe som jeg synes ligner VELDIG på HIM, men som jeg på en annen side derimot ELSKER.. er Entwine!! Veldig likt på et slags vis, men har allikevel så forskjellige følelser for dem.. Entwine hører jeg på titt og ofte!! ..hvis dere er litt EMO (som jeg ikke er), og har lysst til å høre på FORBANNA GOD musikk (obs; Personlig mening, folkens!).. så hører dere på My Dying Bride Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Uansett... det står ikke for His Infernal Majesty, det står visst ikke for noen ting... men men. 5729861[/snapback] Jeg var under inntrykk at det sto for det, men jeg tok vel feil. My Dying Bride 5730055[/snapback] Er skikkelig ålreit musikk som kan røske litt i deg når du trenger det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) De to første albuma var helt ok, men det har vel i grunn gått nedover med dem. Ufortjent dårlig rykte men sånn går det, når man roterer på Svisj osv. Samma leksa gjelder Nightwish eller band som blir spilt på tv/radio. Dimmu Borgir er vel ultrakommers nå? Endret 10. mars 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 De to første albuma var helt ok, men det har vel i grunn gått nedover med dem. Ufortjent dårlig rykte men sånn går det, når man roterer på Svisj osv. Samma leksa gjelder Nightwish eller band som blir spilt på tv/radio. Dimmu Borgir er vel ultrakommers nå? 5730767[/snapback] Dimmu Borgir er vel prakteksempel på korleis eit band kan selge deg. Ikkje det at dei nokon gong han gitt ut bra musikk, men det eldre er allikevel mange gonger betre enn det mølet dei har servert dei siste åra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 De to første albuma var helt ok, men det har vel i grunn gått nedover med dem. Ufortjent dårlig rykte men sånn går det, når man roterer på Svisj osv. Samma leksa gjelder Nightwish eller band som blir spilt på tv/radio. Dimmu Borgir er vel ultrakommers nå? 5730767[/snapback] Dimmu Borgir er vel prakteksempel på korleis eit band kan selge deg. Ikkje det at dei nokon gong han gitt ut bra musikk, men det eldre er allikevel mange gonger betre enn det mølet dei har servert dei siste åra. 5731362[/snapback] Hvorfor i helvete er du så opptatt av at de ikke skal selge seg? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 får vont i øirene av det!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 De to første albuma var helt ok, men det har vel i grunn gått nedover med dem. Ufortjent dårlig rykte men sånn går det, når man roterer på Svisj osv. Samma leksa gjelder Nightwish eller band som blir spilt på tv/radio. Dimmu Borgir er vel ultrakommers nå? 5730767[/snapback] Dimmu Borgir er vel prakteksempel på korleis eit band kan selge deg. Ikkje det at dei nokon gong han gitt ut bra musikk, men det eldre er allikevel mange gonger betre enn det mølet dei har servert dei siste åra. 5731362[/snapback] Hvorfor i helvete er du så opptatt av at de ikke skal selge seg? 5734030[/snapback] Enig, så lenge musikken holder mål driter jeg i om de selger veggklokker og sengetøy med logo og bilder på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg