ASDASDKL2131 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) < --------- (Jeg peker på avataren min, for de som ikke forstår det, og eventuelt bestemmer seg for å rapportere innlegget.) Endret 2. august 2005 av XoRc Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg liker å høre på HIM når jeg er veldig destruktiv. Ingen får meg til å føle meg mer deprimert og verdiløs. Typisk selvdestruktiv musikk. Da får du enten slutte å høre på HIM, eller vurdere å fullføre jobben. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg liker å høre på HIM når jeg er veldig destruktiv. Ingen får meg til å føle meg mer deprimert og verdiløs. Typisk selvdestruktiv musikk. Da får du enten slutte å høre på HIM, eller vurdere å fullføre jobben. Saklig. Alle har sanger de foretrekker når de er i et visst humør. Noen liker å høre på oppmuntrende sanger, og noen liker å dytte seg selv enda lengre ned i søla. Til det funker HIM veldig bra. Endret 2. august 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Ingen er så kul og emo som deg, Ananas. Endret 2. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg satt og ventet på at den skulle komme, Lars. Thank you, du skuffer aldri. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Thank you, du skuffer aldri. Vet, jeg er kongen! ^_^ Forresten, mitt første møte med HIM var i en snuff-film en kompis hadde fått tak i. Den ble spilt i bakgrunnen da en mann ble drept av en heis! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Den ble spilt i bakgrunnen da en mann ble drept av en heis! Emo. ^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den ble spilt i bakgrunnen da en mann ble drept av en heis! Emo. ^^ Haha, du sa det, Satrucci! :!: EMO ftw. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Emo ftw HIM er ikke noe særlig. Husker jeg likte en sang av dem for lenge siden, men those days are over. Høres ut som at vokalisten gråter når han synger. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Smaken er som baken.. Men HIM har ganske greie sanger ,men ikke noe som jeg går rundt å hører på. Orker ikke rote på mp3 spilleren hvis en slik sang kommer ,men jeg skipper heller ikke til en slik sang. Er meget sjelden coverlåter er like gode som orginalene. The trooper med sentenced synes jeg var like god som den til maiden ,men det er 3år siden jeg hørte den.. Kanskje jeg har forandret smak nå? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva menes igrunn med emo? Noen som har en gyldig definisjon? Har vel noe med wannabe å gjøre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Emo kommer vel fra ordet emosjon som betyr sinnsbevegelse. Emo-folk er altså sytete småunger som kutter seg selv om de ikke får det som de vil. Den "offisielle" versjonen: EMO Endret 3. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har en periode nå, hvor jeg går rundt prikk lik vokalisten. Han er jo dritkul. Musikken er så som så, men har alle platene da. Det er kult. La meg få gi deg knoke. Finn deg et annet idol, f.eks Sissel Kyrkjebø. HAHAHHAa, jeg griner av latter Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Syns HIM har masse bra jeg, hører mye på han Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ojeh, gigabump HiM eier da. xD Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Stemmer dt Satrucci, stemmer dt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Stemmer dt Satrucci, stemmer dt 5728441[/snapback] Ja, steike. HIM er skjit bra! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg