Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM har laget remix av en Trance låt.. Syns det taler for seg selv....... og den heter? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM har laget remix av en Trance låt.. Syns det taler for seg selv....... og den heter? Join Me! møkkasang Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM er: Enten liker du det, eller så hater du det.. Mye av det samme med Cabriolet biler, enten liker du det, eller så hater du det.. Enkelt og greit: Hør og døm selv Jeg syns det er helt greit. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM er: Enten liker du det, eller så hater du det.. Mye av det samme med Cabriolet biler, enten liker du det, eller så hater du det.. Enkelt og greit: Hør og døm selv Jeg syns det er helt greit. den slo meg og Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM er: Enten liker du det, eller så hater du det.. Mye av det samme med Cabriolet biler, enten liker du det, eller så hater du det.. Enkelt og greit: Hør og døm selv Jeg syns det er helt greit. den slo meg og Meg og. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM er dritt. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM har laget remix av en Trance låt.. Syns det taler for seg selv....... og den heter? Join Me! møkkasang Det er jo egentlig en helt vanlig sang da.. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 HIM har laget remix av en Trance låt.. Syns det taler for seg selv....... og den heter? Join Me! møkkasang tror det heller er ommvendt. lightforce remixa HIM`s Join me Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg hater dem så jævlig, finnes ikke ord..! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 HIM er det verste som har kommet ut fra de finske skoger. Det er rett og slett GRUSOMT! jeg kunne ikke vært mer enig med deg Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har 2-3 "ok" sanger. Og jeg blir så drittlei av "stønninga" hans i hver eneste sang! Join me in death Love me (prelude to tragedy) Right here in my arms Disse kan høres på =) Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 HIM er jo faktisk ett bra band... Har mange sanger som man kan "høre på" Men ikke DIGGE... Samme som nickelback... De har veldig mange bra sanger.. men de sitter ikke perfekt... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva Syntes du ? Eh? Nok en person som skriver "syntes" i en presens-sammenheng? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 HIM er: Enten liker du det, eller så hater du det..... Jeg syns det er helt greit. :!: HIM suger imo. Kjedelig musikk! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 HIM er noe jeg liker veldig VELDIG dårlig! Tenkter bare på fjortiser når jeg idet hele tatt hører ordet "HIM" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Him suxx, thats it.. Hører litt på det nå, og stemmen til gubben er jo fryktelig.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Yes! Ordentlige smelte fjortis-stemme. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg liker å høre på HIM når jeg er veldig destruktiv. Ingen får meg til å føle meg mer deprimert og verdiløs. Typisk selvdestruktiv musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg