Gå til innhold

Dine morsomste øyeblikk i WoW

Anbefalte innlegg

Jeg var på Mirage Raceway, for å fullføre noen quester jeg hadde der. Jeg så en lvl 35 Dwarf priest. Jeg er selv en Tauren shaman, lvl 32. Jeg tenkte at jeg kunne prøve å fighte han, siden jeg aldri hadde kjempet mot en priest før. 30 sekunder etter en intens kamp med war stomps, searing totems og en mengde earth shocks lå han nede for telling. Jeg fortsatte med mitt og et par minutter senere så jeg han tasse rundt igjen. Jeg gjør meg klar for andre gang, windfury og lightning shield. Jammen fikk jeg han ikke ned igjen. Ikke lenge etter det kom han igjen løpende mot meg. Skulle tro han hadde fått nok nå? Nei? Jeg angrep han enda en gang, samme taktikk som alltid. Han begynte å få lite helse og begynte å løpe fra meg. Jeg fulgte etter han og plutselig sto kompisen hans, en lvl 36 hunter og dengte løs på meg. Da falt jeg om rimelig fort. Så når jeg da skulle resurrecte så jeg at de to sto rundt liket mitt og ventet...en god stund. Jeg stilte meg da bak noen kasser, så de ikke kunne se meg når jeg ressurectet. Da liket mitt forsvant (det skjer når man ressurecter) ble de to rimelig forvirret. Jeg satte straks igang astral recall. Nå hadde de fått øye på meg. "Whoosh" 3 millisekunder før hunteren fikk satt øksa si i hodet mitt var jeg tilbake i crossraoads. Utrolig moro. :)

Nå, fortell om deres opplevelser!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tuslet rundt i Badlands (shadowpriest, lvl42 eller så) og samlet iron/mithril. Plutselig, uten forvarsel, ser jeg en lvl39 priest og en lvl43 rogue som nærmer seg faretruende en av de større vein-gruppene. Dette kan man selvfølgelig ikke ha noe av, så disse fikk en dose velfortjent karnøffel. Mens jeg spyttet på likene deres, kom en lvl42 paladin ridende inn og snudde på en femtiøring.

Så gikk jeg og minet litt mer, og returnerte etterhvert til disse eklingene som ikke hadde tatt hintet. Jaja, drepe dem på nytt, da, tenkte jeg, og fyrte opp PW: Shield og Mind blast. Dessverre så jeg ikke at paladinen hadde slått seg sammen med dem, så tre stykker ble akkurat litt i overkant av hva jeg kan klare på en gang. Jeg døde, tuslet bort til liket mitt, så en ensom priest midt i ingenting, og tenkte selvfølgelig ikke over at dette var en felle. Resurrect, ambush, død meg.

Tilbake til liket mitt, scoutet litt rundt og fant roguen, resurrectet bak ham og smekket til med psychic scream og PW: P. Med null mana fant jeg det for godt å beine avgårde, og en heseblesende jakt fulgte. Meg, rogue og priest hakk i hel. Turen gikk fra Kargath, Valley of fangs, Camp Wurg (tror jeg) og tilbake mot Kargath. Mot slutten klarte priesten å aggroe nok ulver til at han ble mumset i stykker, og døde. Jeg lo så mye at roguen halte innpå, psychic scream ble resistet, og jeg døde. :D

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis, begge lvl45 , snubbla over en mob med horde i Arathi, siden vi ikke questa så tokk vi alle 4, alle mellom lvl35-40 :p det som var morsomt med det hele var at vi hadde drept dem rett ved der de spawner som dead, og det tokk jo bare 2sekunder så var de der igjenn :D hehe, for en kamp det ble! det er jo feigt og campe, men de var jo på oss som klegg med en gang :) husker jeg ikke feil så fikk vi 15-17 HK :D før de stakk

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om dette er på toppen av lista med det morsomste jeg har gjort i WoW, men det er i hvertfall høyt opp på lista. Det er vel i overkant av en mnd siden det skjedde.

Jeg var level 55 eller 56 (paladin), og skulle hjelpe en level 30+ alt til en kamerat i RFK/RFD (den som er høyest level) sammen med bruttern (level 54 pala da det skjedde) og en annen kamerat (level 60 da det skjedde). Uansett; De andre sto nede ved inngangen og ventet på meg fordi jeg var treg, og de gadd ikke starte uten med. Med en gang jeg ankom Ratchet la meg merke til to stk level 60 hordiser som begynte å lure bak meg, og da jeg mountet for å dra nedover mounted de også. Gjennom hele The Barrens fulgte de etter meg (tror han ene var priest, og han andre var druid/shaman). Jeg holdt partychatten gående og ba de andre gjøre seg klar til et lite ambush. Rett før vi kom til inngangen dismountet jeg, og det gjorde horden også. Jeg løp litt rundt slik at de skulle få sjansen til å ta meg igjen, før det plutselig hoppet to paladins ut fra buskene.

Needless to say at vi ganket de stygge hordene helt til vi ble lei :D

Deilig å gi tilbake med samme mynt!

Lenke til kommentar

Meg dverg paladin på noe rundt 30, og min kompiss, gnome warrior på noe rundt 30 på tur i stranglethorn vale etter noe ingredienser til et quest. Da kom vi over en hau med taurener. Vi sneik oss fra tre til tre og gjore oss klar til charge. Begge med /charge og slengte oss mot dem, uten særlig taktikk eller plan. Dem var fra 25-32. Tror dei var 7 eller 8stk. Lille gnomen brukte shout og feara en hau, jeg lo så jeg trillet. En liten gnom med en fantastisk stor hammer fearer en drøss med taurens. For et syn, vi lagte så mye rot og panikk og slaktet hele banden. Jeg lo så jeg seriøst gråt. Vi snakket om dette i fleeeere uker :)

Lenke til kommentar

møtte en warlock i azshara, jeg grindet ghosts og var vell 47 warrior el no på den tiden. han angrep meg først men jeg fikk drept ham til slutt med lite liv igjen og masse DOT's. jeg kom til å dø, men jeg fikk iaffal et kill :p . det jeg ikke la merke til var at rett ved siden lå alliance graveyard og han spawnet med 50% hp, jeg hadde 3% el no. derfor forsøkte jeg å flykte, men det funka ikke fordi han rakk å legge en slowcurse på meg rett før jeg mounta. derfor skiftet jeg til zerk stance og charget ham: BOOM, 3x crits= normal attack, MS og overpower. han døde på 1 sekund. like etterpå døde jeg av dotsa, men var utrolig artig siden han trodde han kom til å drepe meg :D

Lenke til kommentar

Jeg (lvl33 orc shaman) var en tur innom shimmeringflats i thousand needles for å gjøre et quest, så helt plutselig ut av det blå løper en lvl42 ne hunter opp bak meg og begynner å fylle meg med piler. Jeg svarte øyeblikkelig ved å frostshock critte henne for typ 200dmg mens jeg danset rundt henne og wf proccet\critta med 1h macen min og satte opp searing totem\stoneskin og spammet flameshock\earthshock regelmessig. ende opp med at jeg måtte slenge ut earthbind totem og heale for og så lande en siste wf procc.

Btw. huntern brukte ikke pet, regnet vel med at jeg var freekill.

En annen morsom opplevelse jeg hadde var når jeg skulle til rfk for å fikse meg corpsemaker. Vi møttes uttafor rfk og jeg oppdaget raskt at den ene warrioren hadde ww axe og den andre hadde en corpsemaker fra før. Vi hadde også en mage og en warlock i party. Så godtroende som jeg var satt jeg der og tenkte "HEHE, HÅPER CROPSEMAEKER DROPZER NÅ!" butno, så enkelt skulle det ikke bli.

For når vi endelig hadde drept overlord ramtusk og jeg hadde heala som en helt gjennom hele instanen så presterte faktisk warrioren med whirlwind axe og rolle for corpsemakern (blått item i instance = bop) som selvfølgelig ramtusk hadde droppet.

Retard rolls 17 (1-100)

Me rolls 14 (1-100)

Jeg sendte pm til han etterpå og spurte hvorfor han hadde rolla og da svarte han "i needed it, i think it was onehand axe!!!"

"sarry, it wasnt on meaning, i thinked it was onehand like i said"

Forresten, jeg har gjort rfk typ 7-8 ganger i ettertid men fortsatt ingen corpsemaker drops :>

Bare jeg som syntes det er like morsomt at folk begynner å loote før alle fiendene er døde i instances?

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar
Bare jeg som syntes det er like morsomt at folk begynner å loote før alle fiendene er døde i instances?

ja jøss, spesielt bosser er en klassiker, sloss med 3-4 elites og alle er fullt konsa fordi vi egentlig er litt svake i forhold til instancen, så dropper det nice item og alle slipper det de har i henda og begynner å krangle om hvem som skal få det mest... - wipe, ingen får det :D

Lenke til kommentar

det var vel den gangen jeg var innom Desolace og oppdaget en større gruppe av lvl 30+ folk, helt uventet kom en hunter ridende inn på epic mount. Han eide fillene til de stakkars guttene, når han så sto der og spyttet på likene så sa han: " they camped my alt, revenge is sweet!" steike så jeg lo! :D

Lenke til kommentar

Tja...Et spesielt øyeblikk var vel når jeg,level 25 Dwarf Rogue,og noen level 15-folk jeg møtte i Auberdine var i Horde-land og skulle gjøre litt lett PvP. :)

Det endte med at vi ble jumpa av tre level 30-40 Hordes,en Orc Rogue og to Undead ett-eller anna. Alle tre gikk på meg etter at "partyet" mitt stakk med halen et visst sted,og jeg hadde den verste runden med critting og Eviscerating jeg har opplevd. Så jeg regelrett banka opp Orc'en og den ene Undead'en,men siste Undead-karen,som for øvrig var Mage,klarte å ta meg fra laaangt hold.

Artig var det allikavel... :D Er en stund sia detta nå,synd jeg ikke fikk tatt screenshots. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...