Gå til innhold

Problemer med skjerm/skjermkort!


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt et spill, Vampire masquerade bloodlines. Etter innstallasjonene er ferdig og jeg skal begynne å spille så får jeg opp en meldin type, sync out of range! Regner med at det har noe med skjermen å gjøre? Noen som kan hjelpe meg? Kjipt å må betal for et spill som ikke fungere:(

Endret av smoke605
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har med hertz'en på skjermen å gjøre. Hvilken hertz kjører du på? Hva slags skjermkort?

 

Du må forandre overskriften din snarest ellers blir denne posten stengt. Anbefaler deg å lese reglene for posting i forumet.

 

Spillet fungerer, det er maskinvaren/instillingene dine som ikke er helt som det skal.

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at du har i spillet har satt en skjermoppdateringsfrekvens din skjerm ikke støtter. Se om du finner innstillig for oppløsning/HZ og sett den til noe skjermen støtter. LCD skjermer har ofte max 75Hz, mens crt gjerne går en god del høyere. Hvor høyt kommer også an på hvilken oppløsning du bruker.

 

Hva slags skjerm og skjermkort har du?

 

Btw, siden du er ny på Forumet vet du det kanskje ikke, men overskriften din bør inneholde noe som gjør at man ut fra den skjønner postens innhold.

 

Edit; iceraven var vist litt raskere :)

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Beklager iceraven, hadde litt panikk. Store forhåpninger til spillet. Har en Samsung SynkMaster 957p 19" skjerm og GeForce 6600gt skjermkort. Meldingen lyder som følger: 97 9khz 149hz NP.

Spillet går i en oppløsning som jeg ikke ser va er og hz er på 150. Har prøvd å justert det i windows men spillet kjører alikevell på samme:(

Jeg ser introen men med en gang spillet går innpå menyen så kommer meldingen opp.

 

I windows kjører jeg på 1280x1024 85hz.

Noen som vet hva jeg kan gjøre, å hvorfor spillet ikke vil kjøre på de innstillingene som jeg har justert i windows? Takker for alle hjelp :)

Endret av smoke605
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...