Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en minnekort-leser (Lexar) som jeg har installert på en NT4 maskin. Problemet er at når softwaren er installert, blir den "Removable driven" satt til E:. Det er litt dumt fordi jeg har mange andre programmer installert på E:, som da blir forskjøvet til neste ledige drive, og dermed fungerer ikke disse programmene lenger. Jeg har prøvd å gi minnekortleseren en annen driveletter i Disk Administrator, men da får jeg bare en feilmelding som sier noe sånn som: "The drive can not be locked for exclusive use. Please check....". Jeg har spurt supporten til Lexar om dette, men de hadde ikke noen nye tips å komme med, bortsett fra å flytte programmene mine... Er det noen som vet om noen måte å dedikere en spesiell drive letter til minnkortleseren, eller vet om noen minnekortlesere som har software der man kan kontrollere dette?? Mvh Tom

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

KANSKJE det er lettere å forandre adressen til den harddisken/driven du allerede har. Prøv å forandre den til f.eks. (Q:), så kan det hende at du slipper forskyvning flere ganger...(du må riktignok forandre alle adressene nå, men jeg tviler på at denne driven blir flytta til R: hvis du får inn minnekortet på E:, så du vil trolig slippe å forandre flere ganger..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...