tom christensen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har en minnekort-leser (Lexar) som jeg har installert på en NT4 maskin. Problemet er at når softwaren er installert, blir den "Removable driven" satt til E:. Det er litt dumt fordi jeg har mange andre programmer installert på E:, som da blir forskjøvet til neste ledige drive, og dermed fungerer ikke disse programmene lenger. Jeg har prøvd å gi minnekortleseren en annen driveletter i Disk Administrator, men da får jeg bare en feilmelding som sier noe sånn som: "The drive can not be locked for exclusive use. Please check....". Jeg har spurt supporten til Lexar om dette, men de hadde ikke noen nye tips å komme med, bortsett fra å flytte programmene mine... Er det noen som vet om noen måte å dedikere en spesiell drive letter til minnkortleseren, eller vet om noen minnekortlesere som har software der man kan kontrollere dette?? Mvh Tom Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 KANSKJE det er lettere å forandre adressen til den harddisken/driven du allerede har. Prøv å forandre den til f.eks. (Q:), så kan det hende at du slipper forskyvning flere ganger...(du må riktignok forandre alle adressene nå, men jeg tviler på at denne driven blir flytta til R: hvis du får inn minnekortet på E:, så du vil trolig slippe å forandre flere ganger..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå