Gå til innhold

Uskyldig mann henrettet paa undergrunn


Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som forstaar hendelsen med den uskyldige brasilianeren som ble henrettet av agenter i London paa undergrunnen? Det gjoer ikke jeg i hverfall...

 

Hvorfor blir ingen straffet for dette?

 

De fulgte etter ham og lot ham gaa paa en buss uten aa gjoere noe med det. Saa sprang de etter ham i sivile klaer (de kunne like godt vaert folk som var ute etter aa ta ham) inn paa tuben, la ham ned i bakken og SAA skjoet de ham 7-8 ganger i hodet (man skulle tro ett skudd var nok for aa hindre ham i aa utloese en bombe han ikke hadde). Saa viser det seg i ettertid at han ikke hadde paa seg noen "stor jakke" likevel og at han ikke hadde hoppet over sperringene, men brukt billettkortet sitt, saa det hele var bare loegn. Hvorfor blir ingen straffet? For meg virker det nesten som dette bare er for aa vende folk paa tanken "hvis politiet roper paa deg og du loeper, saa dreper de deg". Det er i hvertfall det jeg tenker naar jeg ser politi naa til dags siden jeg er i London. Blair faar vel ID-kortene sine naa ogsaa...

 

Noen flere som reagerer paa dette?

 

Ikke det nei... Det var jo et sjokk :roll:

Endret av wawa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette emnet er endevendt over flere sider (start side 13) og flere dager i denne tråden: Terrorangrep i London?!

 

Vi kan godt fortsette der. Derfor stenges denne tråden. Trådstarter anbefales å lese de innleggene som allerede er postet før han eventuelt poster på nytt, så vil han se at det finnes mange ulike synspunkter på denne saken.

 

Stenges.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...