Blaster2k Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg vil lage egene plakater og lignende tull, hvor kan jeg gjøre det på lik måte som på cafepress.com (dem tuller med størrelsen på bildet)? Jeg snakker nå om en plass som ikke har minimumsantall før man kan bestille. Butikken kan godt vere i utlandet bare dem sender til Norge. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hvilken kvalitet snakker du om? Ring Trygve ved Torget Foto i Trondheim, han er dyktig på sånt, de har en stor Epson-printer. Ikke billigst, men veldig bra. Torget Foto sin hjemmeside. Da kan du få det akkurat sånn du vil ha det. mvh Øyvind Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 litt i dyreste laget Ser ut som dem bare printer på fotopapis i überkvalitet Noen andre som vet noen? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 De har billigere papir og, men det er ikke sikkert det står på nettsida dems. Som sagt, ta en telefon. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Har angst for telefoner jaja, jeg kan vel sende en mail. Men jeg tenkte dåg litt mer på butikker som ligner på cafepress, der man kan uploade bilder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå