Killer_DT Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 20:37, bertie skrev:nå ble jeg engstelig... også sp3 istedenfor sp2...Den eula'en hørtes farlig ut altså.Nå tør jeg hvertfall ikke slå av lyset om natta...bertie Når MS møter opp på døren for ulovlig kopi løper jeg inn i skogen på andre siden av byn! Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Biten med at Microsoft nå kan sjekke utgave og komponenter installert har med at det i SP3 er en automatisk oppdateringsfunksjon for viktige tillegg, f.eks. ved tetting av sikkerhetshull. Dette har vært med i winxp hele tiden, og er veldig lett å tilpasse. Tror ikke noen har noe å frykte. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 15:42, MrLee skrev:Jeg lastet ned SP3, men installerte ikke, etter å ha lest EULA'en..utsnitt:"The OS Product or OS Components contain components that enable and facilitate the use of certain Internet-based services. You acknowledge and agree that Microsoft may automatically check the version of the OS Product and/or its components that you are utilizing and may provide upgrades or fixes to the OS Product that will be automatically downloaded to your computer." Er det ikke bare snakk om Windows Automatic Updating da? Den kan i så fall slåes av. Lenke til kommentar
tetre Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 installerte sp3, og som sagt tidligere så henger mediaplayer 6.4 seg grundig og tool/tray baren henger seg til store gullmedaljer. Men det hjalp ikke hos meg å reinstallere divx 5.0.2 codecet :sad:( noen som har noen andre ide'er om hvordan en kan få dette til å gå uten å reinstallere ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå