TarjeER Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei! Krever dette ekstra strøm? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306372&s=sc Har en passe gammel Strømforsyning, Chieftec greie, 350w. Må jeg kjøpe ny? Takk for svar. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 ja det trenger extra strøm. går ut i fra at du har et hovedkort med pci-ekspress kontakt? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Siden du skrev passe gammel PSU, går jeg ut ifra at hele pc'en begynner og bli gammel? hvis ja, tipper jeg du har AGP. Her har du samme kortet bare i AGP version.. ( Sry hvis du hadde PCI-E ) Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Skal kjøpe nytt til pc, så ja, jeg får pci-e slot HK, ram, cpu og slikt blir nytt. men hadde ikke planlagt å kjøpe ny strømforsyning, trenger jeg det? Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 ikke til det skjermkortet nei... har sjøl ett 6800GT som jeg brukte over lang til med samme strømforsyning som deg.. å dette skjermkortet krever ganske mye mer enn ditt 800xl... Så nei, du trenger ikke ny strømforsyning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå