JokerHaulan Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei, jeg har ett lite problem. Hver gang jeg skal skru av pc så henger pc seg opp når det kommer "windows avsluttes" . Noen som kan tenke seg noen grunner ??? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har opplevd at det kommer av at pcen kjører for mye, Norton Antivirus kan være et problem. det som hjelper best er jo alltid en ny installsjon av Windows... Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 jeg tror ikke at det er det som er , fordi jeg har ikke no antivirus program enda , og pc er helt ny. så jeg har ikke så mye på pc enda Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det er sannsynligvis en prosess som ikke klarer å avslutte. Kanskje en driverkonflikt. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 jeg har athlon64 2800+ . er det ett problem på den? den er jo helt ny... Hva skal jeg gjøre hvis det er det du sier ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Prosess, ikke prosessor. Den funker nok som den skal. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 mener at jeg fikk dette problemet selv første gangene jeg installerte Sp2 til XP. da forsvant problemet av seg selv faktisk. her i huset har både problemer og løsninger på problemer en tendens til å komme av seg selv . jeg husker at jeg fikk dette problemet på laptopen første gangen jeg installert Sp2, men jeg husker ikke om jeg fikk det samme problemet på stasjonære maskina mi. det kan være som SirMaximus sier at det er en prosess som henger igjen. er ikke umulig det. ta en skan for spyware og se om det hjelper, eller er maskina di nyformatert? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 ja har formatert pc siden jeg prøvde å innstallere windows på nytt! eneste jeg har på den er bare noen spill og driver til skjermkort og hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå