Gå til innhold

Umulig å svi P4 Nortwood ?


vaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-03 02:46, Versatile skrev:

P4 er kvalitet. jeg har p3 her!


Skal si dere at jeg er glad jeg har pentium! Hadde jeg hatt AMD så hadde jeg nok hatt ca 3-4 døde!


 

 

Da bør du kansje overlate HW-arbeidet til noen som ikke glemmer å montere CPU-kjøleren, eller monterer med hammer...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-02 15:14, Bøgge Bakken skrev:

Vis du har sett filmen på tomshardware så tar dem av cpu kjøleren når maskina er på. Maskina fryser total og når dem setter på cpu vifta igjen så går maskina. SAmme gjore de på en XP og den brant bra.



 

*kremt* Pcen fryser ikke i det hele tatt... Det er P3 som gjør det. P4 klokkes ned bare, kan fortsatt spille Quake3 men da ser du jo at det hakker mye mer. Når man setter kjølern på igjen ser man at frame raten skyter opp igjen. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 16:00, MrA| skrev:

Quote:


Den 2002-08-02 15:14, Bøgge Bakken skrev:

Vis du har sett filmen på tomshardware så tar dem av cpu kjøleren når maskina er på. Maskina fryser total og når dem setter på cpu vifta igjen så går maskina. SAmme gjore de på en XP og den brant bra.



 

*kremt* Pcen fryser ikke i det hele tatt... Det er P3 som gjør det. P4 klokkes ned bare, kan fortsatt spille Quake3 men da ser du jo at det hakker mye mer. Når man setter kjølern på igjen ser man at frame raten skyter opp igjen. :smile:

 

Vil si at den fryser jeg. Du kan vel se at det så hvitt går forover, men du kan ikkebruke maskinen. btw Hvilken VCore kjører du på?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 16:16, MrA| skrev:

Akkurat nå kjører jeg 2.05Vcore pga. vannkjølinga som jeg har testa. Vanligvis kjører jeg CPU på 1.75-1.85V.



 

Det er da gigantisk høyt(?)!

Hvor høyt kan du stille på hk ditt max?

Kan du nevne alle voltmaxene? (Agp,Vdimm,Vcore)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 16:16, MrA| skrev:

Akkurat nå kjører jeg 2.05Vcore pga. vannkjølinga som jeg har testa. Vanligvis kjører jeg CPU på 1.75-1.85V.


Det skal nevnes at med 2.05Vcore så går herligheten til 3.4GHZ og 200MHZ FSB/MEM!


 

Jeg går ut ifra du har en liten vmod på cpuen? Uansett en VELDIG pen overklokking... skulle gjerne hatt litt testresultater, bilder hva som helst.

 

Ihvertfall en post av hvordan systemet ditt er. Hva slags hardware, hva slags kjøling, lure løsninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...