Pysj Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Varsler om bønn på SMS Religiøse samfunn har funnet en ny måte å kommunisere med sine medlemmer på, nemlig ved å sende tekstmeldinger til mobiltelefonenene deres. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det der er jo egentlig ganske smart Huff, husker en 10.-klassing jeg sov på rom med på en skoletur Han stod opp kl. 5 hver dag og ba, lurer på om han hadde en lignende varsling Vedder på at prester i amerika hadde tatt minst 5,- per melding for noe lignende Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Neste er vel mobil med GPS så muslimane kan vende seg mot Mekka overalt. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Neste er vel mobil med GPS så muslimane kan vende seg mot Mekka overalt. Jeg lurer på om noe liknende allerede finnes. En Mekka-GPS-tingsak Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jada, islam-mobilen er her for lengst: http://amobil.no/art.php?artikkelid=8758 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Neste er vel mobil med GPS så muslimane kan vende seg mot Mekka overalt. haha, det finnes visst Endret 30. juli 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Islam holdes mye helligere enn kristendommen i dag, så et hjelpemiddel eller to til å holde oppe sin tro er vel ikke til å unngå med dagens teknologi Men nå må vi ikke disse Islam for mobilbruk Bønnevarsel på mobil er et fint steg å ta fra bønnerop, synes jeg Men sånne diskusjoner passer best i Politikk, relegion og samfunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg