Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2001-08-18 00:19, ebola skrev:

tror dere ett termometer som dette(vare nr 32-7852 på clasohlson.no) ville passe i en sån 5" sak som er frempå kabinettet?


de var jo ikke så mye dyrere og de ville funke bedre i et chieftec kabinett...


 

 

Jepp. Du får til og med plass til to stk i bredden

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-08-18 10:43, Arntfinn skrev:

Måle tempen på 4 steder :smile:



 

Njaaa... Det termometeret jeg refererte til har visst kun en sensor...

 

Forøvrig har jeg lekt litt med tanken på å lage en bryter der en kan bytte mellom 8 sensorer. Da får du ikke sett mer en 1 eller 2 om gangen, men...

Lenke til kommentar

Quote:


tja hvorfor ikke... cpu, harddisk, kabinett, og ??


hjelp meg folkens


Gpu !! :smile:

 

Quote:


Njaaa... Det termometeret jeg refererte til har visst kun en sensor...


Hvis det er det på clas så er det jo bare og lodde ut den interne proben og lodde den til en (to faktisk :smile: ledning og lodde den fast på printkortet der hvor proben satt, og vipps! Du har 2 sensorer :smile:

 

(Refererer til Duckmans guide her på overklokking.no)

Lenke til kommentar

Quote:



Quote:


Njaaa... Det termometeret jeg refererte til har visst kun en sensor...


Hvis det er det på clas så er det jo bare og lodde ut den interne proben og lodde den til en (to faktisk :smile: ledning og lodde den fast på printkortet der hvor proben satt, og vipps! Du har 2 sensorer :smile:

 

(Refererer til Duckmans guide her på overklokking.no)

 

 

Clas har flere termometre. Det svære termometret til 79 kr (32-2221)har både ute og inne-sensor, og en kan gjøre som du sier. Det termometeret som jeg snakket om (32-7852), hvor en kunne få plass til 2 stk i en 5.25" plass, har kun ekstern sensor, og ingen interne, i hvert ikke som jeg kan se av katalogen.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-08-18 11:24, ebola skrev:

tja hvorfor ikke... cpu, harddisk, kabinett, og ??


hjelp meg folkens :smile:


 

Klart det, Northbridge eller GPU :smile:

 

Forresten har jeg tenkt på 5mm dioder når jeg skal bygge baybus,fanbus eller spenningsregulator! Blå og Orange-gul tanker jeg, bare synd at ved prisen på 100 stk koster "vanlige farger" f.eks 400 kr, mens blå koster 1622!!!

Lenke til kommentar

Neida, du får kjøpe nøyaktig så mange du vil, grunnen til at de setter prisene opp i pakker på 100 stk er at de fleste kjøper mange når de først kjøper, lønner seg ikke å kjøpe 10 dioder til 15 kr, får så å betale 200 kr i porto og oppkrav. slik jeg har fårstått det.. :smile:

 

Jeg har ikke handlet igjenom dem, men en kammerat av meg som driver med elektronikk gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...