Patience Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har NetCom bedriftsabonnemang. I lengre tid har jeg opplevd at flere forskjellige personer ikke får meldingene mine. Og-/eller at jeg ikke får meldingene dems. Er det flere som opplever det samme problemet? Sist det skjedde var i går kl. 23. ??? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 En mulig årsak er at gyldighetstiden din er satt til 1 time. Og ved stor trafikk i nettet, vil da meldinger som tar mer enn en time å sende, slettes. Jeg aner ikke om det er en fornuftig årsak. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Hei, Nei desverre. Den er ikke det. Står på maks :S Skjønner ikke dette. Men har feilmeldt Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ta en rask telefon til kundeservice og spør om de kan resette sms-tjenesten din, hvis de nekter så kan du bare gå til en forhandler og få dem til å ringe forhandlerservice Der er de snille Jeg har hatt kunder med samme problemet, det har i mange tilfeller løst seg ved å fjerne og legge til SMS-tjenesten til abbonemanget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå