Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm etter nettleser

Anbefalte innlegg

Heisann

For en tid tilbake klikka PC'n min og jeg ble tvunget til å kjøpe nytt HK, CPU og ram. Jeg har nå satt inn de nye komponentene og PC'n fungerer utmerket bortsett fra ett litt merkelig problem; Ved start av en hvilken som helst nettleser klikker maskina, dvs. skjermen blir svart og etter ca. 15 sek restarter maskina seg. Meldingen jeg får etter oppstart i Windows tilsier at det er noe galt med skjermkortdriveren min. (Henvises til ATi's driversider og Windows update, noe som ironisk nok ikke funker siden maskina klikker ved start av nettleser. :roll: )

Jeg har prøvd å legge inn nye drivere til det meste, men problemet er der fortsatt.

Jeg har:

Asus A8V Deluxe

Asus ATi Radeon 9600xt

AMD Athlon 64 3000+

Netgear WG311T (Trådløst nettverkskort)

+++

Windows XP Home sp2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går utifra en windows bruker som har installert noen komponenter i det hele tatt kjører et antivirus program. Sikker på at du ikke har virus? housecall.trendmicro.com. Evt Spybot Search and Destroy.

Om ikke det, ta backup av alle data og legg inn Windows på nytt, er problemet fremdeles der?

Lenke til kommentar

amd 64 3000+

ati radeon x700

msi k8t neo2 hovedkort

Trur ikke det har noe me hardware og gjore siden jeg hadde det f0r jeg oppgraderte pcen. Alt utenom harddisk / cdrom

edit: bruker winxp pro / sp2

Endret av Trumlek
Lenke til kommentar

Skal prøve å bytte grafikkort nå..

Håper noen klarer å løse dette problemet snart. Blir for dumt å ikke ha tilgang til internett pga.. hva det nå er.

Edit: Det var nok grafikkortet eller driveren som var problemet.. Alt funker fint med annet grafikkort.

Endret av smbadger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...