Decline Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Heisann. Holder nå på med et prosjekt ala blink etc. Men dette er for lokale folk, for at disse skal møtes på dette stedet. Vel, dere skjønner sikkert hvor jeg vil. Jeg er også med som admin, og designer derfor Hva synes dere? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Synes det er litt bråe overganger med farger noen steder. Ellers ganske rent og fint design. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Ok. Vel, det som er i innholdsfeltet vil sannsynligvis ikke bli akkurat slik... Resten blir mer eller mindre som det er, med annen tekst. Prøver å fikse det i css divs Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Digg fargekombinasjon. Blir helt warm and fuzzy inside "Arkfanene" øverst kunne godt vært litt mer synlige Likte ikke helt at den avrundede headeren stod inni en ikke-avrundet boks med grå bakgrunn. Det samme gjelder endel andre steder; litt for mange bokser som er "uavhengig" av bakgrunnen. Spesielt den hvite boksen med "Velkommen til...". Menyen var litt utydelig. Overdreven antialiasing kan kanskje være grunnen Logg inn-skjemaet skilte seg veldig ut pga. kølsvarte borders. Tipper det ville glidd bedre inn med lysegrå borders (og kanskje avrundede kanter? ) Endret 29. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Veldig fin side men hvis det skal være en sånn lokal portal hadde jeg kanskje tatt med noen bilder av skilt fra små bygder og små byer eller noe. Var ikke noe revolusjonerende men fint å se på. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ein ting eg lurer på: Korleis har du planer om å fikse menyen? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Skjempeflott side! Mulig header ble litt tom, og tar opp litt vel mye plass, spesielt hvis dette skal være en portalliknende side med mye innhold. Har forøvrig tenkt på å lage noe liknende selv. Skal dere lage serversideskriptingen selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå