JKJK Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sitter her med et pinnaclekort jeg egentlig ikke er helt sikker på hva er for slags kort... Fikk høre at det var et DV200 kort, men har installert driverene til dette, uten hell, så jeg har en mistanke om at opplysningene jeg fikk er feil. På selve kortet står det EXCALIBUR 4.1, men jeg finner ikke noe relevant info om dette. Under enhetsbehandling ligger "Pinnacle systems studio dvplus analog out" som en ukjent enhet. kjører windows 2000 sp4. Noen som kan hjelpe meg med dette? Begynner å få disse pinnacle kortene i vrangstrupen nå.... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 hm... begynte å installere Studio DV 9 nå, og under installasjonen fikk jeg mulighet til å "installere studio dvplus" drivere. Hvis det funker etter dette er jo det bra, men det er i såfall tåpelig av pinnacle å ikke kunne holde redigeringssoftware og drivere fraskildt. Møkk.... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 hm... begynte å installere Studio DV 9 nå, og under installasjonen fikk jeg mulighet til å "installere studio dvplus" drivere. Hvis det funker etter dette er jo det bra, men det er i såfall tåpelig av pinnacle å ikke kunne holde redigeringssoftware og drivere fraskildt. Møkk.... Prøvd denne? http://www.halfdone.com/Development/UnknownDevices/ <-genialt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå