War Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kan jeg snike inn et spm her? Hva får dere når dere hakker og hva kan dere lage og evt selge det for? Jeg driver med blomster og kan bare lage dritt til 3 kopper som jeg kun bruker selv (for ingen vil ha) . øker styrke med 0,1% i 30 min osv Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kan jeg snike inn et spm her?Hva får dere når dere hakker og hva kan dere lage og evt selge det for? Jeg driver med blomster og kan bare lage dritt til 3 kopper som jeg kun bruker selv (for ingen vil ha) . øker styrke med 0,1% i 30 min osv Når du kommer høyere opp i alchemy og herbalism er det gode penger å tjene.. tro meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Det var bra, nå er jeg 26 og lager 100 mana , 200 helse osv som kan brukes 1 gang så må man vente lenge med å ta den igjen . ikke mye for oss på over 1000 i helse og mana Gleder meg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Spørsmålet er splittet ut fra denne tråden. Vennligst ikke snik inn spørsmål i andres tråder. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Spørsmålet er splittet ut fra denne tråden. Vennligst ikke snik inn spørsmål i andres tråder. Ok, da er det best du ikke finner treningstråden med 100 sider med sniking. Takk for at du flyttet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå