Morten K Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 den rammen er drit dårlig + dyr.. kjøp heller 2x twinmos 3200 512 mb cl2,5. 419kr på komplett. eller 1024mb kit (som er antageligvis billigere) Gi meg et eneste bevis på at Twinmos sin billigram er bedre enn Corsair sin Valueram. Kan du det? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Jeg referer til min gamle post... Den bastante påstanden min kom fra at jeg postet i feil tråd. Endret 29. juli 2005 av cowai Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei og velkommen til forumet! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Se også Sticky og retningslinjene for mer informasjon om emnefelt. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg