aleks tho Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som vet hvordan man filmer en handling foran en "blå/grønn bakgrunn" og etterpå bytte ut den blå bakgrunnen med et bilde eller ett videoklipp? og eventuelt hva slags program man må bruke til dette. Lenke til kommentar
oeyvind86 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Adobe Premiere fungerer flott til dette. Bruk feks Color key under effects. Adobe After Effects kan også i tillegg brukes, men er mer avansert edit: tutorial: http://www.spoono.com/3ds/tutorials/tutorial.php?id=9 Endret 29. juli 2005 av oeyvind86 Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 takker... det må jeg prøve så snart jeg for en sjangs. men funker det med ugjevne flater også, som foreksempel panel vegger o.l? Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Det var faktisk en god del lettere i video vegas (hadde tydeligvis en annen versjon av premiere så tutorialen blei litt komplisert og følge) msn takk any way Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Vart det noko bra effekt? Sleng ut ein film da. Er litt interessert i dette sjølv Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Har ikke no film for øyeblikket, men hvis det funker med ett bilde så har jeg. har ikke np blå bakgrunn som passa og så har jeg ikke no kamra heller så... Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 det her var bare noe jeg lagde fort for og vise. Og siden jeg lagde det i vegas så blei det en veldig kort film i stedet for et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå