Zeph Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 http://www.dagbladet.no/kultur/2005/07/29/438674.html?i=1 Worms 3D har fått mykje kritikk, og det tok litt tid før eg fekk smaken på det, men det er faktisk ganske artig Worms 4 ser bra ut, må prøve demoen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Demo?? jeg har fullversjon til xbox, fett spill!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Demoen kan lastes ned HER! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Worms har tapt seg, helt siden de ble 3D! Elska Worms World Party til PSone'en min, spillte det utallige timer. Dette stinker middelmådig Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 uff, grafikken var ijallefall ikkje noko å skryta av trur aldri det blir noko betre enn det fyrste worms som er min sole klare favoritt av alle worms spela Lenke til kommentar
brd Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Eg og synest worms har tapt seg i 3D eg å broren kunne site oppe heile natta og spele worms før, men nå synest vi det er kjedelig Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ja det har blitt mye dårligere i 3D, ikke prøvd worms3D, men huff så dårlig forts under seige er! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 3D har ødelagt Worms. likte det i 2D Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Worms 1 er og forblir det beste worms Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg syns alle gamle gode spill som blir gitt ut i 3d er noe drit, untatt GTA da! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Da trådstarter ikke har fikset på emnetittel som jeg tidligere ba om i tråden stenger jeg denne. Dette grunnet brudd på treordsregel. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg