Gå til innhold

Lista Fyr,meninger ønskes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er vel ikke så ille, men det gir heller ingenting. Det er et nærbilde av et fyr, kort og godt.

Hadde du fått med litt landskap rundt fyret, stemning osv kunne det sikkert blitt et godt bilde. Men, nå kunne det likegodt vært et bilde av en fabrikkpipe eller hva som helst synes jeg.

Edit - Fant noen eksempler av samme motiv for å illustrere:

Et stemningsfullt og flott bilde:

Lista fyr i solnedgang

En lignende komposisjon som din, men gjort spennende med arbeide i PS:

Lista fyr

Et ikke fullt så spennende bilde, men med litt landskap rundt:

Lista fyr

Endret av Rincewind76
Lenke til kommentar

hei. når jeg tar bilder av arkitektur og slikt pleier jeg ofte å teste om bildene fungerer i svart/hvitt. noe som hadde gjort det bildet 10 ganger mer spennende etter min mening ville vært litt mer himmel, hvor du hadde noen dramatiske skyer, og kjøre bildet i svart hvitt for å få fremhevet linjene og økt litt av kontrastene i fyret. prøv deg frem og se hva som fungerer. bildet ditt er ikke dårlig, men det har ingenting som gjør det til noe mer enn ok.

Lenke til kommentar

Synes bildet ditt mangler dramatikk. Når en tar bilder av bygg som dette, så er det om å gjøre å få fram enten hvor dramatisk det er å "være et fyr" eller hvor flott det kan være. Dette bildet sier lite om omgivelsene (siden vi kun ser en blå himmel) og det utsråler ingen dramatikk. Tror bildet kanskje hadde blitt litt bedre om du fjernet litt kabler o.l. i PS eller noe.

Teknisk er det et helt ok bildet. Men sorry, som de andre sier, ikke noe mer. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...