mortengutt Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 K750 og Mediespiller – snodig problem Har et litt rart fenomen her som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med eller har opplevd selv. Oppgraderte softwaren for 1 mnd siden og en stund etter det begynte jeg å bruke mediespilleren så vet ikke om dette hang igjen før oppgraderingen. Jeg har hvertfall laget en ny spilleliste som jeg legge de mp3’ene jeg vil ha (dette er både mp3 som er lagre på tlf og minnekort, men dette spiller vel ingen rolle?). Men når jeg kobler til handsfree’en og trykker på den preplayknappen i på sidehjørnet på tlf’en, så starter sang en sang (vanligvis sang 1 på lista, noen gang en annen). Og når den er ferdig å spille så starter ikke neste sang etterpå, og om jeg skal trykke meg inn på mediespillerikonen, så går ikke dette heller. Og tar jeg ut handsfreen fra tlf’en, så starter sangen på nytt igjen, uten jeg klarer å slå den av, så jeg må slå av og på telefonen. Så eneste alternativ er å gå inn på lyder og velge sangen manuelt hver gang man vil høre på mp3, dette går jo for så vidt greit, men litt dumt om man vil gjøre andre ting på tlf’en mens man hører på musikk. Noen som har opplevd det sammen som har tips eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå