Xvani Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei, Jeg har en IBM C72 skjerm, som jeg ikke klarer å få installert som noe annet enn "plug and play" skjerm. Har dette egentlig noe å si? Har lett rundt på siden til IBM etter drivere eller noe, men jeg finner intet. edit: løste noen problemer _________________ PC spec Med XP (for support) - Ikke undervurder min manglende kompetanse [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-08-05 19:29 ] Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Hei, sorry for å bumpe! har nå "løst" noen problemer. Noen som kan hjelpe meg med å "installere" skjermen? Finnes det drivere til slikt??? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hvis skjermen fungerer som P&P-skjerm, ser jeg ingen grunn til å forandre. Har faktisk hatt problemer med innstillinger på en Hansol-skjerm ved å bruke medfølgende driver, men det løste seg ved å la XP ordne biffen selv. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Plug&play skjerm er ikke no problem. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hei! Jeg har en gammel IBM maskin, og jeg fikk satt opp hz fra 72-75 ved å legge inn driverene til skjermen. Men ikke noe mere, med XP er det no problemo med Plug & Play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå