DesertGlow Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Må nesten bare poste denne. Skrev i dag en Skråblikk-artikkel om at Bush har litt liten TV (kan leses her). Så fikk jeg en ganske morsom tilbakemelding: Hei Magnus. Nå skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før: kommentere en "journalistisk" sak... eller hva det nå er? Det kan jo være at du er ironisk når du skriver saken om Bush og "Gi mannen en større tv". Jeg skal ikke pese deg eller mene så mye mer, men jeg vil si deg at jeg ble skikkelig flau på dine vegne når jeg så både overskrift og brødteksten... Jeg ble bare sittende i noen sekunders undring over at noen hadde fått seg til å skrive dette her... Og denne gangen var det du. Ellers vil jeg si at denne type "nyheter" er underholdende, men jeg synes du skulle holde din verdighet høyere enn å skrive så nedlatende om selv Bush. En ting er at du driter ut Bush - det får gå - men du gjør samtidig noe annet; du sier at stor tv er et must for å vise at du er "storkar". Husk at Kong Olav kjørte trikk under bensinkrisa på 60-tallet, og han ble hedret som "folkets konge" på grunn av det. Bush kan dermed få høy stjerne hos de som ikke har råd til store tekniske duppeditter... og tilbake sitter du, Magnus, som en surmaget kritiker. Og spørsmålet er om det er det du vil være? Du ditcher jo liksom ditt eget navn, da... Håper forøvrig at du har en fin dag, Magnus! Vennlig hilsen xxxxxxxxx (surmaget kritiker) Vet ikke om dere er enig, men jeg smilte godt i alle fall Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) haha folk har vel lov til å ha egne meninger uten at folka skal gire totaly på dem EDIT: kanskje han sto opp på feil side av senge? Endret 29. juli 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Dere begynner for øvrig å få VG-tendenser, DesertGlow. Agurknytt and so on. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Haha :!: Detter er jo foltt!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Dere begynner for øvrig å få VG-tendenser, DesertGlow. Agurknytt and so on. Hadde planer om å lage en sak som het "Årets agurknyhet" der jeg faktisk skulle presentere prisene på agurker på torget, men av alle grønsakshandlerne på Stortorget var det ingen som hadde agurker Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 roflmao..send han en saltbøsse.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du skriver om like aktuelle ting som du gjorde for hw Desertglow? =P (Du kjenner meg nok godt nok til å skjønne at dette var en spøk) Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Haha selve artikkelen var det morsomste. Tilbakemeldingen var bare tragisk. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 DesertGlow > xxxxxxxxx Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Alltid noen som skal klage på ting. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bah, følte meg beriket av den der artikkelen. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har Bush liten TV? Hvorfor isåfall? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Haha selve artikkelen var det morsomste. Tilbakemeldingen var bare tragisk. Idiot som klager da! :!: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har Bush liten TV? Hvorfor isåfall? Kanskje han kompenserer for noe? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Dere begynner for øvrig å få VG-tendenser, DesertGlow. Agurknytt and so on. Nettavisen har vært slik siden de ble den lille bitchen til TV2, forøvrig så er mange av nyhetene ikke annet en ren reklame for TV2... Nettavisen var favorittavisen min før, så enormt enormt synd at TV2 tok dem og fucket dem opp. On Topic: Hihi, fyren har vel ikke fått med seg at skråblikk(særlig på nettavisen) ikke er verdens mest seriøse nyhetsseksjon.. Endret 29. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Morsom artikkel... og like morsomt svar. Noen folk trenger å blåse ut støvet av hjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå