riktig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bare et lite spørsmål. Jeg skal ut og reise i september, og trenger selvfølgelig å skaffe meg pass. Men hvor i all verden gjør man det? Jeg har aldri gjort dette før Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Politistasjonen fikser det meste Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Aha! Da er det bare å stikke til nærmeste politistasjon? Jeg trenger ikke å dra inn til Oslo for å gjøre dette? (bor like ved). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det en politistasjon er det håp. God tur :-) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ta med godt med penger, da de kan å ta seg betalt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Ja, det er svindyrt....men det må gjøres Takker for svar Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du kan jo evt. ta med en pistol og rane til deg passet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du kan jo evt. ta med en pistol og rane til deg passet. Var det jeg gjorde, sparte en tusenlapp ca Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 "Siste nytt! Lillestrøm politistasjon ranet! Den unge mannen truet vakthavende med pistol, og skal i følge øyevitner ha tatt med seg et pass uten å betale. Politiet etterforsker nå saken." Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 "Politiet regner med et gjennombrudd i saken de nærmeste månedene". Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 "Politiet ser nå at spørsmålet er besvart, og at det ikke lønner seg å trekke det ut videre, da tråden bare vil spammes ned med tørrvittige kommentarer fra trådstarter og andre brukere. Politiet har nå henlagt tråden." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå