NilsJohan Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Da jeg våknet i dag morges og skulle sjekke mailen min, kunne jeg ikke starte pcen. Det virker som om strømforsyningen ikke funker fordi lyset for "standbypower" ikke lyser. Har et A7V-133 hovedkort med AMD 1200 Mhz t-bird. et geforce 3 kort fra asus og platinum 5.1 lydkort. PCen er ca. 1 år gammel. 300W strømforsyning. Setter stor pris på hjelp =) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Bor du tilfeldigvis midt i d sinnsuke tordenværet som var på sørlandet igår? Det var helt sinnsykt.. 3 av mine (dumme) venner hadde ikke trukket ut kontakten og fått strømforsyningene sine ødelagt.. jeg trekker alltid ut kontakten fordi jeg lærer av egne feil. (skjermen min gikk til h****te en gang, ja) Kan være psu`en som ikke lever lenger da. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Jeg bor på Østlandet, i Asker like ved oslo. Merket ikke noe til tordenvær der, men jeg har hørt at det kan være av/på-knappen og strømforsyningen. Kan det være noe annet hvis ingen dioder lyser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå