atrax Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg plugga i et usb-tastatur i min bærbare, og nå virker ikke knappene på den bærbare som de skal. F.eks. får jeg "4" i stedet for "u", "5" for "i", "6" for "o". Noen som har en anelse om hvordan dette fikses? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Det er ikke at det du har satt på sånn at du bruker "num-paden" på den da? Er det ikke sånn knapper som gjør at u-i-o-j-k-l-n-m-, blir til tall da? Har iallefall sett det, høres ut som at det er det... Mvh. SacrefiZer Edit: Leif Endret 29. juli 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Høres slik ut ja, vanlig feil det, slå av numlock så sku det bli bra. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Sannelig var det ikke numlock, ja! Har ikke videre erfaring med bærbare PC-er, så jeg var ikke klar over at den hadde numlock! Endret 29. juli 2005 av atrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå