Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da?

Beste guilden på servern....

HAHAHAHA det der gjorde dagen min asso, gud bedre.

 

Stakkars sylvanas, stakkars folk ... Dal rend kun for rogues ... at dere i det hele tatt klarer å få ned onyxia uten å vite noe om spillet ...

 

Wow er kunn tålmodighet, no skills required

Du vet faen ikke en dritt om vår guild og vår server, at vi fikk Ragnaros ned til 20 % og har tatt ned Onyxia sier vel at vi kan litt mer enn en gjennomsnittlig Wow-spiller...

ok, alle gjennomsnittspillerne i wow tar onyxia, onyxia er null problem, kom tilbake når dere tar onyxia regelmessig uten å bruke potions og uten å miste mer enn 5 spillere.

 

Alle som kan litt i wow vet at det ikke betyr NOENTING hvor mye man får ragnaros ned til før du faktisk får tatt han ned, om du wiper på 99% eller 1% (guilden min gjorde det på onyxia første gangen vi prøvde henne(1%)) så wiper du fremdeles.

 

Faktisk vil jeg si det er verre å wipe på 20% enn f ex 60-70% fordi (før dere starter vanlige uvitende flamingen deres les fordi delen) når man wiper på 60-70% så tester man, man bruker ikke pots, man stiller ikke helt forberedt, man bare tester posisjoner og oppgaver. Når man wiper på 20% er det fordi man helt seriøst gir alt, pots osv, men kommer til kort fordi man ikke er forberedt på det som kommer, og man ender bare opp med masse kostnader på tilbehør og frustrasjon.

 

 

my 2 cents

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da?

Beste guilden på servern....

HAHAHAHA det der gjorde dagen min asso, gud bedre.

 

Stakkars sylvanas, stakkars folk ... Dal rend kun for rogues ... at dere i det hele tatt klarer å få ned onyxia uten å vite noe om spillet ...

 

Wow er kunn tålmodighet, no skills required

Du vet faen ikke en dritt om vår guild og vår server, at vi fikk Ragnaros ned til 20 % og har tatt ned Onyxia sier vel at vi kan litt mer enn en gjennomsnittlig Wow-spiller...

mange som har tatt ragnaros til 0% og Onyxia hauger av ganger så ikke tro du er verdensmester på den lille merkelige serveren din. Vi vet i allefall at guildet ditt er masse sære egoister og en hunter som sitter og gråter fordi han blir flama

For å forsvare Nightkeeper så må jeg si at guilden faktisk er den beste guilden på (iallfall) horde siden på sylvanas.

 

:love: Enraged :love:

 

De er vel de første til å ta onyxia på de nye serverene? (uten om alliance 8 min før ;))

 

om jeg hadde fått invite ville det ikke tatt mer en et 1/10 sekund før jeg hadde tatt /gquit. Enraged er drømme guilden for de fleste på sylvanas, belive me.

 

Om dette er hunter eller rogue våpen vil jeg faktisk helle over til rogue, på grunn av jeg har selv er hunter og om det en rogue skulle ha rollet på en +agi bue, hadde jeg klikket totalt. Slik som f.eks. dette våpnet.

 

Canute @ Sylvanas

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Ser ut til at trådstarter ikke akkurat er i flertall med sin mening hehe  :!:

Noe jeg skjønner godt :yes:

Neinei, det er lov å være uenige...men alle i guilden var enige om at rogue skal ha førsteprioritet...end of discussion...

 

Steng tråden please..

Okay, så når du ikke får de tilbakemeldingene du ønsket skal tråden stenges, mens hvis alle hadde vært enig med deg om at dere gjorde det rette - da skulle tråden ikke blitt stengt?

 

Riiiiight...

Lenke til kommentar
Ser ut til at trådstarter ikke akkurat er i flertall med sin mening hehe  :!:

Noe jeg skjønner godt :yes:

Neinei, det er lov å være uenige...men alle i guilden var enige om at rogue skal ha førsteprioritet...end of discussion...

 

Steng tråden please..

alle, som i alle tom. huntern?

eller alle utenom huntern, som det tydeligvis ikke er mange av.

 

OT: Hvor mange huntere har dere i guildet?

 

Og en ting til: ikke tro at dere alltid har rett fordi dere var først på horde og ta onyxia og mc osv... :yes:

 

edit: yey, førstemann på side 2 (for oss med 150 poster på hver side :D ).

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ser ut til at trådstarter ikke akkurat er i flertall med sin mening hehe  :!:

Noe jeg skjønner godt :yes:

Neinei, det er lov å være uenige...men alle i guilden var enige om at rogue skal ha førsteprioritet...end of discussion...

 

Steng tråden please..

Okay, så når du ikke får de tilbakemeldingene du ønsket skal tråden stenges, mens hvis alle hadde vært enig med deg om at dere gjorde det rette - da skulle tråden ikke blitt stengt?

 

Riiiiight...

Nei, men jeg akspepterer at noen folk ikke er enige, og denne diskusjonen kan gå over mange hundre poster...vi har forskjellige meninger....

 

Og derfor ber jeg mod stenge posten, ok? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ser ut til at trådstarter ikke akkurat er i flertall med sin mening hehe  :!:

Noe jeg skjønner godt :yes:

Neinei, det er lov å være uenige...men alle i guilden var enige om at rogue skal ha førsteprioritet...end of discussion...

 

Steng tråden please..

alle, som i alle tom. huntern?

eller alle utenom huntern, som det tydeligvis ikke er mange av.

 

OT: Hvor mange huntere har dere i guildet?

 

Og en ting til: ikke tro at dere alltid har rett fordi dere var først på horde og ta onyxia og mc osv... :yes:

 

edit: yey, førstemann på side 2 (for oss med 150 poster på hver side :D ).

Vi er 6 hunters...

 

Og jeg har da ikke sagt vi hadde rett siden vi har tatt Onyxia osv....det sa jeg som motsvar til de som kalte oss noobguild---noe vi ikke er....

Lenke til kommentar
Ser ut til at trådstarter ikke akkurat er i flertall med sin mening hehe  :!:

Noe jeg skjønner godt :yes:

Neinei, det er lov å være uenige...men alle i guilden var enige om at rogue skal ha førsteprioritet...end of discussion...

 

Steng tråden please..

Du ville ha tilbake melding på om vi syns hunteren burde fått den, men når du får folk imot deg så sier du 'bryr meg ikke, vi er enig i guildet om at det er bare rogues'.

Sylvanas er ikke mye tess hvis det 'beste guildet' oppfører seg sånn.

La hunteren få den(nei jeg er ikke hunter selv)!

Lenke til kommentar
om jeg hadde fått invite ville det ikke tatt mer en et 1/10 sekund før jeg hadde tatt /gquit. Enraged er drømme guilden for de fleste på sylvanas, belive me.

Tydeligvis med mindre man er hunter...

 

Man kan diskutere til man er blå i ansiktet hvorvidt dal'rend er best for hunter eller rogue - poenget er at de er såpass god for begge klasser at det ikke bør være noe i veien for at begge kan rolle på dem.

 

Jeg har vanskelig for å fatte at denne stakkars hunteren, etter å ha vunnet rollen, blitt fratatt gevinsten og attpåtil blitt skjelt ut, fremdeles er med i guildet - jeg ville satt verdensrekord i hurtigskriving av /gquit etter noe slikt.

 

Og, om det skulle være relevant, min main er en lvl 60 Rogue.

Lenke til kommentar
om jeg hadde fått invite ville det ikke tatt mer en et 1/10 sekund før jeg hadde tatt /gquit. Enraged er drømme guilden for de fleste på sylvanas, belive me.

 

kødder du med meg?, bryr du deg ikke i hele tatt om det sosiale i et guild?. for at jeg skal trives i et guild må jeg først og fremst trives på ventrilo....... jeg ville iaffal hatt en trial period for å se om jeg hadde trivdes før jeg hadde joinet.

 

til night: flamet dere en i deres eget guild?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere i denne tråden så blir aldri rogues og hunters enige om dette her. Det gjelder vel også for krangling mellom Hunters og <insert class> here. Mye seff fordi hunter er en klasse som kan bruke mange forskjellige ting, inkludert melee våpen.

 

Problemstillingen som diskuteres i denne tråden har aldri oppstått så lenge jeg har spillt WoW fordi jeg har alltid vært i guilds som mer eller mindre på forhånd har gått gjennom loottables for bosser som Rend og "reservert" de forskjellige ting de enkelte klassene. Og vi bruker selvfølgelig DKP når vi raider så at rulling i det hele tatt forekommer er litt fremmed og merkelig heh. Til og med på casual raiding av feks Strat eller Scholo er det Pass on BoP, Roll on BoE but Give on N. Violation=Gkick+Blacklist+Ignore+Ninjatrompeter i Orgrimmar. Og ja jeg har sett det skje et par ganger. Som noen nevnte, det er faktisk sjelden det dukker opp mer enn et par N på et slikt raid. Virker som svært mange her ikke helt vet hva N er og bruker det fordi de trenger penger? Uhm. Vel nok om det. Dal'Rends set er fint for hunters den er grei. I mitt guild er det dog ikke Hunters som får dette settet men Rogues. Ingen av Hunterene klager, de vet det finnes bedre og enklere alternativer der ute. Ta en titt på hunter guiden som er stickied på WoW Europe forumet. Jeg siterer;

 

"Q: So what weapons should I use?

A: Well you’re a hunter and you should avoid melee unless necessary, so this should effect your weapon choice.

 

Two handed Weapons – Do Heavy damage with one hit

Duel wielded and one handed weapons – Do small damage with each hit but attack speed is fast.

 

So looking at the above, I would recommend two handed weapons as you want to be able to strike hard in melee and get back out to range. To do the same amount of damage with one handed weapons you would need to engage the target in melee for longer and melee isn’t our strongest point."

 

Ta videre en titt her; Barbarous Blade og les særlig kommentarene under. Dere vil se at vendinger som "The BEST HUNTER WEAPON outside MC/Onyxia!" går igjen.

Sverdet er en 15%+ Drop fra en Mob i Dire Maul, en instance som er å regne som lekende lett for en gjeng lvl 60s med dette våpenet sikte. I hele denne tråden kan jeg bare se at en kar har nevnt denne hunter godbiten. Jeg er helt sjokkert over hvor lite folk gidder å forske på sin egen klasse. Hunters med respekt for seg seg burde jo være i besittelse av nevnte våpen FØR de i det hele tatt roter seg inn i Black Rock Spire og om så da Dal'Rends dropper som er svært mye sjeldnere (3%?...!) enn Barbarous så vil jo Hunters rett og slett si "Pass" fordi våpenet de allerede har er bedre for deres klasse. Jeg har spilt både hunter og rogue og ingen tvil om at Dal'Rends hører hjemme i henda på Roguen.

 

Jeg mener de fleste hunters her skal jo alllikevel bruke våpnene hovedsaklig som to trinkets med +15 agi. Ingen andre som ser ironien i at man vil raske til seg to fantastiske rogue sverd for å enchante dem til å øke RANGED skillen sin?

 

Til de som sier at det finnes bedre alternativer før MC/Onyxia for sverdrogues; Kan jeg få se dette alternativet?

 

Til de som sier av sverdrogues er noobs og burde bruke daggers hele tiden; Våkn opp, en god rogue har et sett med bra daggers og et sett med bra sverd evt et bra sverd main/dagger offh.. Trikset er å bytte imellom slik at man får ut mest mulig skade per energypoint og det involverer bruk av både Ambush/BS og SS.

 

Trådstarter: Du gjorde helt rett, keep up the good work og send whinete hunters en tur inn i DM så de får tak i seg et skikkelig huntervåpen.

Lenke til kommentar

Kjetilkb så du mener at huntere ikke skal få lov til å rulle på melee våpen som faktisk kan booste deres ranged damage og melee?

 

Hvorfor i svarte skal huntere ikke få lov til det?

Med begge de Dal'rend våpnene får en +50% attack power både på ranged og melee, og om en enchanter begge med +25 agi (50 agi på begge) Så blir dette jo fantastisk gode våpen for en hunter.

 

Om du aldri har spilt med hunter så har faktisk huntere et minimumsrange og må gå melee mange ganger, det er en grunn til at huntere har melee våpen.

 

For roguer rulle på ranged våpen? Hvis de gjør så er det jo favoritisering av roguer.

 

Edit: Innlegg nummer 350 :w00t:

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...