Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådstarter nevnte noe at en venn av han (rogue) også rullet, men hunteren vant. La meg gitte, vennen var han som hadde nest høyest?

 

Det virker som trådstarteren har hatt litt dårlig samvittighet etter å ha mobbet hunteren og har skrevet inn et innlegg her i forumet i håp at noen er enig i deres måte å oppføre seg på for å få bedre samvittighet.

 

Nei gutt, du får ikke noe støtte her, desutten har det aldri vært nevnt hva roguene hadde fra før av så den kommentaren her tidligere om at kanskje roguene trengte de fordi de hadde dårlige våpner holder ikke.

Jeg ble pissed på hunteren pga hans oppførsel-- det var ingen i guilden eller i raidet som var enige med han...

Lenke til kommentar
Trådstarter nevnte noe at en venn av han (rogue) også rullet, men hunteren vant. La meg gitte, vennen var han som hadde nest høyest?

 

Det virker som trådstarteren har hatt litt dårlig samvittighet etter å ha mobbet hunteren og har skrevet inn et innlegg her i forumet i håp at noen er enig i deres måte å oppføre seg på for å få bedre samvittighet.

 

Nei gutt, du får ikke noe støtte her, desutten har det aldri vært nevnt hva roguene hadde fra før av så den kommentaren her tidligere om at kanskje roguene trengte de fordi de hadde dårlige våpner holder ikke.

Jeg ble pissed på hunteren pga hans oppførsel-- det var ingen i guilden eller i raidet som var enige med han...

Var en grunn til at han oppførte seg slik. nå vil jeg ha svar av deg. Om det hadde droppet et Krol-blade og du rolla høyest. og master looteren ga det til MS-warrioren. hva hadde du gjort da?

Lenke til kommentar

Hans oppførsel?

 

Sånn du har forklart det så vant han uten å ha jukset, men dere stjal hans våpen og gav det til en annen.

 

Jeg hadde selv blitt J***i forbanna om noen hadde gjordt det med meg og kan forstå hvorfor han klaget.

 

Dere har vel hørt om ytringsfrihet?

Lenke til kommentar
Trådstarter nevnte noe at en venn av han (rogue) også rullet, men hunteren vant. La meg gitte, vennen var han som hadde nest høyest?

 

Det virker som trådstarteren har hatt litt dårlig samvittighet etter å ha mobbet hunteren og har skrevet inn et innlegg her i forumet i håp at noen er enig i deres måte å oppføre seg på for å få bedre samvittighet.

 

Nei gutt, du får ikke noe støtte her, desutten har det aldri vært nevnt hva roguene hadde fra før av så den kommentaren her tidligere om at kanskje roguene trengte de fordi de hadde dårlige våpner holder ikke.

Jeg ble pissed på hunteren pga hans oppførsel-- det var ingen i guilden eller i raidet som var enige med han...

Var en grunn til at han oppførte seg slik. nå vil jeg ha svar av deg. Om det hadde droppet et Krol-blade og du rolla høyest. og master looteren ga det til MS-warrioren. hva hadde du gjort da?

Og hvilken klasse er jeg her?

Lenke til kommentar
Trådstarter nevnte noe at en venn av han (rogue) også rullet, men hunteren vant. La meg gitte, vennen var han som hadde nest høyest?

 

Det virker som trådstarteren har hatt litt dårlig samvittighet etter å ha mobbet hunteren og har skrevet inn et innlegg her i forumet i håp at noen er enig i deres måte å oppføre seg på for å få bedre samvittighet.

 

Nei gutt, du får ikke noe støtte her, desutten har det aldri vært nevnt hva roguene hadde fra før av så den kommentaren her tidligere om at kanskje roguene trengte de fordi de hadde dårlige våpner holder ikke.

Jeg ble pissed på hunteren pga hans oppførsel-- det var ingen i guilden eller i raidet som var enige med han...

Var en grunn til at han oppførte seg slik. nå vil jeg ha svar av deg. Om det hadde droppet et Krol-blade og du rolla høyest. og master looteren ga det til MS-warrioren. hva hadde du gjort da?

Og hvilken klasse er jeg her?

la oss si at du var rogue da...

Lenke til kommentar
2 : Det er vanlig med bare en "N" i løpet av et run

Er det vanlig med kun 1 need per run? Det har jeg faktisk ikke vært borti. Samtlige pickupgroups jeg har hatt i UBRS/Strat/Scholomance bruker 1 blue, 1 set-"regelen". Den fungerer flott. Selvsagt hender det ofte at du ikke får noe loot, men du er rimelig sikret å få looten din når den dropper :)

 

Kan ikke si annet enn at NightKeeper har gjort særdeles dårlig inntrykk på guilden sin her i gården, og egentlig serveren Sylvanas også.

 

Jeg har ikke vært med på å ta ned Onyxia selv, men jeg kan virkelig ikke si at jeg ser opp til folk som har gjort det - så det var virkelig (enda) et dårlig argument.

Takke seg til mer professjonelle guilder og medium/high-pop servere :)

 

Stakkars hunter. Mobba ut av uvitende guildmates :no:

Lenke til kommentar
Feil å si at Dal'rend bare er bra for rogues.

 

Ekstremt bra for en fury warrior!

 

En hunter kan jo for faen bruke ti minutter i Alterac Valley å drepe han "raid-bossen" der inne og skaffe Ice Barbed Spear med mye bedre stats. Eller skaffe seg to Dawn's Edge med mye bedre stats. Eller skaffe seg Barbarous blade med mye bedre stats...

Jeg dumpet Ice Barbed Spear til fordel for 2x Bone Slicing hatchets, som med agility enchants er bedre enn (gir mer ranged dps) enn både 2x Dawn's Edge og Barbarous Blade (forutsetter også agility enchants på disse). Dal'Rends er bedre enn disse igjen.

 

Er det så vanskelig? De som TRENGER disse sverdene bør få lov å rolle, og nå har det seg slik at både hunters og rogues TRENGER disse. Ergo bør begge klassene få lov å rolle på de.

 

Edit: Har lite peil på warriors, så om de egner seg for warriors vet jeg ikke. Men om de gjør det i like stor grad som for hunters og rogues, ville jeg ikke hatt problemer med at en warrior ville ha disse.

Endret av Sokkalf^
Lenke til kommentar
Mister en del sta ved å gå fra Ice Barbed Spear til 2xBone Slicing hatchets. Selv går jeg med ice med agi enchanten. Fin blanding mellom agi og sta synes jeg.

Mister en del stamina ja, men for meg betyr ikke dette så mye. Spiller på PvE-server og er stort sett den som kommer nederst på lista i "damage taken" i instances, så prioriterer å gjøre mest mulig skade fremfor å tåle mest mulig. :)

Hadde jeg spilt på PvP ville jeg sannsynligvis prioritert litt annerledes.

Endret av Sokkalf^
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg har mobbet en hunter som rulla på Tribal guardian og.... siden det var Rogues der...angret i ettertid og sa unnskyld, Dal Rend er veldig hunter sett også.

 

Spiller humoristisk sett på Sylvanas og, I method :p

 

Men du tar feil Njord :p

 

Men vit at jeg har gjort den samme flausen :p

Lenke til kommentar
Hm... Denne buen så god ut.

http://www.thottbot.com/?i=27150

 

Equip: +22 Attack Power.

Equip: Improves your chance to hit by 1%.

 

Passer godt for meg som er rogue. Si meg igjen hvorfor jeg hadde blitt bannet om jeg rullet på denne?

fortell meg nå hvorfor rogues i guilden min har denne ?

 

http://www.thottbot.com/?i=38825

 

fordi den du paste er hunterbow mens den jeg paste er rogue bow ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...