Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett. Dette er en diskusjon som kommer til å foregå til evig tid... Hunters vil ha dal'rend pga stats, Rogues vil ha de pga damage og stats. Personlig mener jeg fremdeles at Rogues bør bli prioritert, da deres allround dps får mer ut av de, enn en hunter får.

 

Vi får heller: "Agree to disagree" på denne her.

 

EDIT: La inn hvorfor jeg mente roguen burde prioriteres.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Feil å si at Dal'rend bare er bra for rogues.

 

Ekstremt bra for en fury warrior!

 

En hunter kan jo for faen bruke ti minutter i Alterac Valley å drepe han "raid-bossen" der inne og skaffe Ice Barbed Spear med mye bedre stats. Eller skaffe seg to Dawn's Edge med mye bedre stats. Eller skaffe seg Barbarous blade med mye bedre stats...

Endret av xantir`
Lenke til kommentar
Uansett. Dette er en diskusjon som kommer til å foregå til evig tid... Hunters vil ha dal'rend pga stats, Rogues vil ha de pga damage og stats. Personlig mener jeg fremdeles at Rogues bør bli prioritert, men det er ikke mange andre som ser det på samme måte.

 

Vi får heller: "Agree to disagree" på denne her.

Religion og Loot er vel de to største grunnene til krig her i verden ;)

Lenke til kommentar
håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da?

Beste guilden på servern....

HAHAHAHA det der gjorde dagen min asso, gud bedre.

 

Stakkars sylvanas, stakkars folk ... Dal rend kun for rogues ... at dere i det hele tatt klarer å få ned onyxia uten å vite noe om spillet ...

 

Wow er kunn tålmodighet, no skills required

Lenke til kommentar
Men, det hadde jo vært morsomt å høre NightKeeper argumentere hvorfor rogues fortjener dette våpenet så utrolig mye mer enn en hunter. Nyter ikke en hunter godt av 1% ekstra crit?

Kan skaffe seg to Dawn's Edge heller. Da får han 2% crit! :thumbup: Det er også mye enklere å få tak i, siden Dal'Rend ikke dropper hver gang..

Lenke til kommentar
dal'rends er gratis, det er ikke dawns edge.

Ved den tiden man bruker for å få fatt i Dal'Rends, kunne man ha grindet inn penger nok til å kjøpe 2 dawns edge, samt 2 epic mounts... :p

 

(Er på mitt 20. run i UBRS uten å ha SETT main-hand versjonen enda... Har heller ikke sett Shadowcraft chest)

Lenke til kommentar
Uansett. Dette er en diskusjon som kommer til å foregå til evig tid... Hunters vil ha dal'rend pga stats, Rogues vil ha de pga damage og stats. Personlig mener jeg fremdeles at Rogues bør bli prioritert, da deres allround dps får mer ut av de, enn en hunter får.

 

Vi får heller: "Agree to disagree" på denne her.

 

EDIT: La inn hvorfor jeg mente roguen burde prioriteres.

Hunters trenger også damage

Lenke til kommentar

Hadde ikke tatt Rend Arms om jeg så hadde fått de kasta etter meg. Alle rogues som står og spammer Sinister Strike til den store gullmedaljen, burde ha testa en liten dag med daggers. Skal love deg MYE bedre DPS.

 

Hunters nyter godt av dette settet grunnet nettopp setbonusene. +50AP er en god del, og det gjelder på både melee og ranged. +1% crit kommer også godt med. Dog, en rogue vil dra vesentlig mer nytte av dette.

 

Alternativene til en Hunter ble mye bedre da Ice Barbed Spear dukket opp. Jeg anser dette som et vesentlig bedre valg enn Rend Arms. Siden en hunter så sjeldent går melee, kan det være greit å ha en treig 2-hander, slik at han i det minste kan gjøre litt damage. Statsa på Ice Barbed Spear er betydelig bedre enn de er på Rend Arms. Til PvP er det ikke tvil engang. Agi: 21, Str: 13, Sta: 20. 54 i stats på en quest reward. Hva er egentlig +1% crit sett i forhold til det? Om en hunter skulle være "critwhore", kunne han heller ha laga seg 2xDawn's Edge. Uansett mener jeg det var helt ok at han rolla. Det hadde dog klikka for meg om en hunter hadde rolla på Felstriker, eller andre våpen med proc.

 

Siden dette tydeligvis var et guildraid, mener jeg leader gjorde det korrekte. Om en rogue fremdeles sikler etter det sverdet, er det bedre å gi det til han enn til en hunter. Det er, som det nevnes, et av de bedre sverda en kan få tak i. Det stiller i samme klasse som Krol Blade og Sword of Zeal. Om man så spammer Sinister Strike, kommer man ikke over noe bedre før man begynner i MC/Onyxia/BWL/Kazzak.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke at dere gidder og /roll , er det ikke badre at alle ruller terningen og får det man får, så får man heller senere bytte og selge.

 

Drit lei av å være i grupper der det er 1-2 som alltid trykker N og vi andre G så ender det med at de 2 får 20 ting hver som er verdt fleresifferet guld mens vi andre ikke får en dritt. Så bruker de bare det beste og selger resten når de kommer hjem.

1-2 fortjeneste x -XP og 100G

Resten av gruppen x- XP og 3G

 

Og dette gjenntar seg selv flere ganger pr dag, ikke rart alle som skriver N er rike :wow:

 

Skal sies at de som trykker N "kan" bruke det og vi som trykker G ikke kan, men vi kan selge det.

1 : Det er 90% av gangene BoP items, Dvs, man kan ikke "bytte" etterpå

2 : Det er vanlig med bare en "N" i løpet av et run

Lenke til kommentar
håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da?

Beste guilden på servern....

HAHAHAHA det der gjorde dagen min asso, gud bedre.

 

Stakkars sylvanas, stakkars folk ... Dal rend kun for rogues ... at dere i det hele tatt klarer å få ned onyxia uten å vite noe om spillet ...

 

Wow er kunn tålmodighet, no skills required

Du vet faen ikke en dritt om vår guild og vår server, at vi fikk Ragnaros ned til 20 % og har tatt ned Onyxia sier vel at vi kan litt mer enn en gjennomsnittlig Wow-spiller...

Lenke til kommentar
håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da?

Beste guilden på servern....

HAHAHAHA det der gjorde dagen min asso, gud bedre.

 

Stakkars sylvanas, stakkars folk ... Dal rend kun for rogues ... at dere i det hele tatt klarer å få ned onyxia uten å vite noe om spillet ...

 

Wow er kunn tålmodighet, no skills required

Du vet faen ikke en dritt om vår guild og vår server, at vi fikk Ragnaros ned til 20 % og har tatt ned Onyxia sier vel at vi kan litt mer enn en gjennomsnittlig Wow-spiller...

mange som har tatt ragnaros til 0% og Onyxia hauger av ganger så ikke tro du er verdensmester på den lille merkelige serveren din. Vi vet i allefall at guildet ditt er masse sære egoister og en hunter som sitter og gråter fordi han blir flama

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Trådstarter nevnte noe at en venn av han (rogue) også rullet, men hunteren vant. La meg gitte, vennen var han som hadde nest høyest?

 

Det virker som trådstarteren har hatt litt dårlig samvittighet etter å ha mobbet hunteren og har skrevet inn et innlegg her i forumet i håp at noen er enig i deres måte å oppføre seg på for å få bedre samvittighet.

 

Nei gutt, du får ikke noe støtte her, desutten har det aldri vært nevnt hva roguene hadde fra før av så den kommentaren her tidligere om at kanskje roguene trengte de fordi de hadde dårlige våpner holder ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...