Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend

Anbefalte innlegg

Her er det faktisk snakk om en "seriøs" guild som gikk på raid sammen.

Desutten hadde du likt å tapt på masse du trenger i en gruppe, selv om det er bare du som trenger det?

Det er en grunn til at N og G systemet er der for at de som trenger en ting skal få det og bli gla ;)

De som utnytter dette er bare egoister som burde blitt kicka fra gruppa med en gang, det hadde i allefall jeg gjordt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan gå med på det om det hadde fungert, men det er somregel 1-2 i en gruppe som N alt . Alle kniver og alle sverd osv, kan umulig trenge alle de.

Jeg brukte N og G jeg også helt til jeg fant ut at de andre hadde 100G mer enn meg etter endt oppdrag og overskuddet var solgt.

Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles uenig med majoriteten... Hunterene burde steppe tilbake når en rogue (som f.eks sitter fremdeles med Trash Blade) trenger det sverdet... Det er bare naturlig. Roguer KAN bruke buer også (Og det er en del buer som har de stat'sene vi vil ha), men ikke pokker om vi ruller på en bue som en hunter vil ha. Og hunters har som sagt mange andre gode alternativer til melee utenfor MC. Det har ikke vi.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Desutten hadde du likt å tapt på masse du trenger i en gruppe, selv om det er bare du som trenger det?

Det er en grunn til at N og G systemet er der for at de som trenger en ting skal få det og bli gla ;)

De som utnytter dette er bare egoister som burde blitt kicka fra gruppa med en gang, det hadde i allefall jeg gjordt.

hunters har bruk for rend våpene de også. Er det ikke 1 eller 2 i crit chance når du har begge`?

Lenke til kommentar

hunters har bruk for rend våpene de også. Er det ikke 1 eller 2 i crit chance når du har begge`?

Det er +1% crit chance... Ved å bruke to sånne, får man +2% http://www.thottbot.com/?i=14278 (Samt +30 agility ved enchants).

Lenke til kommentar
Jeg synnes fortsatt det hadde vert best om man rullet terningen for alt.

Så hadde det blitt rettferdig for alle.

Hver gang jeg looter et lik spammes chatten av N og G mens de krangler ruller jeg. Vil ikke gå glipp av items eller penger.

Om man er i en kjapp gruppe da og ikke i et seriøst Guild.

hvilke server spiller du på og hvilke nick bruker du? Vil forsikre meg om å ikke komme i gruppe med deg siden du innrømmer at du er en ninjalooter..

Ja, hvilken server, og alliance eller horde? :nei:

Lenke til kommentar

Jeg hører Wildheart har airconditioning, sikkert derfor rogues roller på det.

PS. Jeg ville overhodet ikke groupet med trådstarter igjen, og forlatt guildet på sekundet, om det er sånn de deler ut loot - Og i tillegg flamer han som vant rollen?

Dal'Rend er akkurat like mye hunter-weapon som rogue-weapon. Det er bare rogues som tror alle items i spillet tilhører dem. Eller hva det nå er som får dem til å tenke som de gjør.

Lenke til kommentar
Jeg er fremdeles uenig med majoriteten... Hunterene burde steppe tilbake når en rogue (som f.eks sitter fremdeles med Trash Blade) trenger det sverdet... Det er bare naturlig. Roguer KAN bruke buer også (Og det er en del buer som har de stat'sene vi vil ha), men ikke pokker om vi ruller på en bue som en hunter vil ha. Og hunters har som sagt mange andre gode alternativer til melee utenfor MC. Det har ikke vi.

Dal rend settet er det beste melee settet en hunter kan få per i dag omtrent.

Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues.

Begge klassane tjener masse på det.

En rogue bruker skjelden bue, kanskje 1-3 skudd i en vanlig kamp mot en mob.

Huntere har masse talents basert på bruk av bue/gun, og bue/gun er hunter sitt "hovedvåpen".

Å komme å sei at Rogues har en klar førsterett over hunters på Dal'rend er dumt. Rett og slett. Når begge to får akkurat det samme ut av det, så blir det urettferdig å holde på slik. Har warriors en klar førsterett over paladins på all plate, og over både shaman og paladins på alle skjold?

Hunteren vant rollen, fair and square. Det er overhodet ingenting som taler imot at han skal få det.

Lenke til kommentar
rull våpenet og la hunteren kjøpe det av vinneren.

Rettferdig?

Sier "Bind on pickup" deg noe?

90% av det beste utstyret er Bind on Pickup, det vil si at du ikke kan gi det bort eller selge til andre spillere når du vinner rollen.

Er derfor folk bruker N og G systemet.

Lenke til kommentar
håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da?

Beste guilden på servern....

Det bør jo forsåvidt ikke si så veldig mye... :p

Lenke til kommentar
håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da?

Beste guilden på servern....

Det vil si?

Det høres ikke ut som den beste guilden, med tanke på hvor uvitende ledelsen er :dontgetit:

Lenke til kommentar

Sier "Bind on pickup" deg noe?

90% av det beste utstyret er Bind on Pickup, det vil si at du ikke kan gi det bort eller selge til andre spillere når du vinner rollen.

Er derfor folk bruker N og G systemet.

Det er gjerne derfor folk sier pass og tar random rolls...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...