Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blizzard har sagt at Dal'Rend hovedsaklig var laget for Hunters.

Men er alltid mange faktorer inni bildet. Viktigste imo er hvilke våpen de hadde fra før. Hvis hunteren allerede hadde noe tilsvarende eller bedre, er det litt grådig, men samtidig, godt mulig hunteren gikk med på ubrs fordi han/hun ville ha det sverdet, ville jo være idiotisk da å nekte hunteren å få det.

Lenke til kommentar

Hehe, det er en holdning jeg får mange ganger med hunteren min :( "Hvorfor går du melee?" og lignende, syntes det er helt tåpligt.

Mange som ikke fatter at huntere ikke har evige piler eller faktisk må gå melee noen ganger fordi det er for trangt til å få range.

Det værste jeg vet når jeg spiller med hunteren min er når folk i gruppa sliter og springer rett mot meg for å få hjelp, oja det er jo lurt. Huntere kan jo skyte piler om fienden er rett med de :p

Lenke til kommentar
Snakket med endel guildies etterpå, og hadde dette vært ett guildrun, hadde det vært kick med en gang...sier det deg noe?

Mener du seriøst at guilden din hadde kicka huntern fordi dere er idioter?

Han kan faktisk spille, men dere ødelegger alt fordi dere er griske og egoistiske?

Huntern _vant_ roll fair and square på et våpen som er veldig bra for han, og du flama han ekstremt pga det?

"zomg det våpnet trenger jeG!!1 Det er rouuge only ffs, hunters er bare 100% ranged"

Glad jeg ikke er i den guilden iallefall.. seriøst...

Jepp det er helt ekstremt, ødelegge spillegleden til noen andre fordi noen rogues i ett ubrukelig guild er griske.

Er glad for at min guild-leder har peiling ihvertfall.

Lenke til kommentar
Blizzard har sagt at Dal'Rend hovedsaklig var laget for Hunters.

Men er alltid mange faktorer inni bildet. Viktigste imo er hvilke våpen de hadde fra før. Hvis hunteren allerede hadde noe tilsvarende eller bedre, er det litt grådig, men samtidig, godt mulig hunteren gikk med på ubrs fordi han/hun ville ha det sverdet, ville jo være idiotisk da å nekte hunteren å få det.

men da burde huntern sagt at det var derfor han var der.

Lenke til kommentar

Blir med på flamefesten her jeg.

Spiller rogue selv, og har sett Dal'Rend MH droppe én gang, og da rolla hunteren og alle tre roguene. Var en rogue som vant (ikke meg, doh) og var ingen som flama hunteren for å ha villet bruke boss loot.

Fy faen for en noob guild du er med i. Om Dal'Rend hadde vært rogue våpen så hadde det jo stått "Class: Rogue" på det. Skal vi se litt på statsene på Dal'Rend MH? +8 str? Hunter tar ikke skade a det. +1% crit? Hunteren vil også gjerne ha høyest mulig crit, akkurat som oss rogues. Hunterene må jo ha melee våpen også, eller mener du at de skal bruke ett eller annet sugent våpen fra en eller annen lvl 30 instance?

Men det finnes selvfølgelig bedre alternativer da, og huntere har mye bedre utvalg av våpentyper enn rogues, men hunteren hadde retten på sin side og det forundrer meg at han ikke /gquit'et med det samme.

( Daggers er en helt annen sak da imo, men heldigivis mener de fleste andre også at rogues bør ha førsterett på daggers :) )

Lenke til kommentar

Det spiller ikke noe rolle om det er allianse eller horde, jeg syntes forsatt det var dårlig gjordt og håper eller rettere sagt beordrer dere å beklage og inrømme deres mangel på kunnskap. Eventuelt gjøre greia på nytt og la han vinne.

Lenke til kommentar

Hovedgrunnen til at huntere vil ha dette settet er at når man har begge to, får man +50 attack power i set bonus. (Og ja, det gjelder ranged attack power også).

Så med litt regning :

1% crit

50 ranged attack power + melee attack power

Med en +15 agi enchant på begge sitter man igjen med

~1.7% crit.

110 ranged attack power.

80 melee attack power.

+10 defense.

160 armor (60 armor fra agi-enchants).

Mao. det beste en hunter kan få tak i. Finnes vel noen daggers som gir bedre stats i MC, men akkurat de er det så godt som umulig å få vunnet over en rogue.

Så dette er et "end-game" sett for hunters, får man tak i det, trenger man ikke noe bedre, noensinne. (Ikke før blizzard legger til bedre items ihvertfall).

Endret av Sokkalf^
Lenke til kommentar
Snakket med endel guildies etterpå, og hadde dette vært ett guildrun, hadde det vært kick med en gang...sier det deg noe?

Mener du seriøst at guilden din hadde kicka huntern fordi dere er idioter?

Han kan faktisk spille, men dere ødelegger alt fordi dere er griske og egoistiske?

Huntern _vant_ roll fair and square på et våpen som er veldig bra for han, og du flama han ekstremt pga det?

"zomg det våpnet trenger jeG!!1 Det er rouuge only ffs, hunters er bare 100% ranged"

Glad jeg ikke er i den guilden iallefall.. seriøst...

100% enig.

Nightkeeper, ta en ny ubrs-run, dropper ofte.

Lenke til kommentar
Må si meg MEGET uenig med trådstarter. Først og fremst vil jeg si at masterlooteren som var ansvarlig hadde fått en flamberge av meg hvis jeg hadde vært hunteren.

Dal'Rends er perfekte hunter våpen med tanke på stats, og speed og + agi enchants.

Dette er det samme tilfellet som om at Azuresong Mageblade droppet og noen hadde sagt at den er mer forberedt for Warlocks enn Mages (begge vil selvsagt ha den).

Og hvis jeg har mest DKP ikke får den, fordi den passer bedre på en Warlock. Skal si deg jeg hadde nesten gått så langt som å blacklistet personen som var ansvarlig for det for idioti.

EDIT : Si unnskyld til hunteren, du og dine masterlootere har gjort en stor feil her.

det sier meg at du tar feil...

Lenke til kommentar

Det er kjent fakta at de fleste som vil ha items blir grådige og argumenterer hvorfor akkurat de trenger itemen mest. Alle som vil ha itemen har forskjellige argumenter men alle føler det er nettopp de som har krav på itemen. NightKeeper - jeg hadde ikke gidda å spille med deg etter sånn oppførsel.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med majoriteten her. Ser ikke helt at dette våpenet skriker rogue mer enn det gjør hunter. Det er ikke akkurat sånn at verken våpenet eller settet gagner den ene klassen mer enn en annen.

Hadde våpenet hatt +int eller "reduce cooldown of gouge with 1 second" så ville den selvfølgelig "tilhørt" en av klassene i en større grad.

Lenke til kommentar

Irriterer vettet av meg at de fleste rogues tror de har førsterett på alle 1h sverdene.. Hunters trenger faktisk meele våpen de også selv om de ikke bruker det like mye som en rogue. MEN DE TRENGER DET!

Dal'rend våpenet er en av de beste meele våpene til en hunter så siden han rollet høyest burde han fått det. Det er ikke hunteren i guilden din som er lame, det er du og han som delte ut våpenet til roguen som ikke vant.

En ting til, det er bare et spill så skjerp deg.

Lenke til kommentar

Jeg synnes fortsatt det hadde vert best om man rullet terningen for alt.

Så hadde det blitt rettferdig for alle.

Hver gang jeg looter et lik spammes chatten av N og G mens de krangler ruller jeg. Vil ikke gå glipp av items eller penger.

Om man er i en kjapp gruppe da og ikke i et seriøst Guild.

Lenke til kommentar
Jeg synnes fortsatt det hadde vert best om man rullet terningen for alt.

Så hadde det blitt rettferdig for alle.

Hver gang jeg looter et lik spammes chatten av N og G mens de krangler ruller jeg. Vil ikke gå glipp av items eller penger.

Om man er i en kjapp gruppe da og ikke i et seriøst Guild.

hvilke server spiller du på og hvilke nick bruker du? Vil forsikre meg om å ikke komme i gruppe med deg siden du innrømmer at du er en ninjalooter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...