Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke at dere gidder og /roll , er det ikke badre at alle ruller terningen og får det man får, så får man heller senere bytte og selge.

Drit lei av å være i grupper der det er 1-2 som alltid trykker N og vi andre G så ender det med at de 2 får 20 ting hver som er verdt fleresifferet guld mens vi andre ikke får en dritt. Så bruker de bare det beste og selger resten når de kommer hjem.

1-2 fortjeneste x -XP og 100G

Resten av gruppen x- XP og 3G

Og dette gjenntar seg selv flere ganger pr dag, ikke rart alle som skriver N er rike :wow:

Skal sies at de som trykker N "kan" bruke det og vi som trykker G ikke kan, men vi kan selge det.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

war: hvis noen sier N på et item, ALLTID inspect utstyret hans og sjekk hva han bytter ut, er det level 13 item og han roller på 20 items med samme type stats, la han få det, men er det mindre stats, men kanskje 2-3 armour mer, han trenger ikke.

Lenke til kommentar
De som gjør det bør blitt avlivet for lenge siden, jeg skriver aldri N på noe jeg ikke trenger

Nei, ikke jeg heller. Ryktet er viktigere å tenke på enn en item til lusne 5g hos vendor etc.

Jeg er lvl 26 nå og har 12 guld , 5 guld er ikke lusene penger for meg.

Så er det noen som skriver at de N for demmes andre karakter , :ohmy: den holder IKKE :innocent:

chokke, sløser du med penger? 12 G var lite da, de andre har flere 100 på lvl 26, men det er alle N-folka da.

Men selv om jeg ikke kan bruke -mail- og en annen i gruppen kan, burde ikke han få alle -mail- tingene når det er 90% al alle drops der vi er. Selv om jeg har 0 bruk for det kan det selges.

Endret av War
Lenke til kommentar
De som gjør det bør blitt avlivet for lenge siden, jeg skriver aldri N på noe jeg ikke trenger

Nei, ikke jeg heller. Ryktet er viktigere å tenke på enn en item til lusne 5g hos vendor etc.

Jeg er lvl 26 nå og har 12 guld , 5 guld er ikke lusene penger for meg.

oj, har 12 gull tilsammen på alle characterne mine, 21, 23, 28 og 44 :) .

de verste er de ssom roller på epic fordi de kan selge det for 100 gull.

Lenke til kommentar

Det er så tåpligt å rulle for en annen char du har, det hjelper jo ikke særligt på ryktet om du gjør det.

Edit: Gjorde det en gang, men følte meg så ussel pga det var andre i gruppa som også trengte tingen :(

Endret av Meendel
Lenke til kommentar
Det er så tåpligt å rulle for en annen char du har, det hjelper jo ikke særligt på ryktet om du gjør det.

Edit: Gjorde det en gang, men følte meg så ussel pga det var andre i gruppa som også trengte tingen :(

Jeg synes det er teit å rolle for andre chars.

Var en hunter i SM som gjerne ville rolle på en ring fordi vennen hans trengte den..

Det endte opp med at han rolla og vant, og akkurat da visste jeg ikke om BoP og BoE. Ringen var BoP :no:

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke at dere gidder og /roll , er det ikke badre at alle ruller terningen og får det man får, så får man heller senere bytte og selge.

Det er jo masse som er BoP og det går ikke å bytte

Men er den det så kan du jo bruke den?

og da kan du jo rulle for den? :hmm:

Lenke til kommentar
Må si meg MEGET uenig med trådstarter. Først og fremst vil jeg si at masterlooteren som var ansvarlig hadde fått en flamberge av meg hvis jeg hadde vært hunteren.

Dal'Rends er perfekte hunter våpen med tanke på stats, og speed og + agi enchants.

Dette er det samme tilfellet som om at Azuresong Mageblade droppet og noen hadde sagt at den er mer forberedt for Warlocks enn Mages (begge vil selvsagt ha den).

Og hvis jeg har mest DKP ikke får den, fordi den passer bedre på en Warlock. Skal si deg jeg hadde nesten gått så langt som å blacklistet personen som var ansvarlig for det for idioti.

EDIT : Si unnskyld til hunteren, du og dine masterlootere har gjort en stor feil her.

Snakket med endel guildies etterpå, og hadde dette vært ett guildrun, hadde det vært kick med en gang...sier det deg noe?

Lenke til kommentar
Trådstarter ta deg en bolle. Hunteren trenger faktisk Dal'Rend, i situasjoner der han blir tvunget opp i melee. Og når faktisk hunteren rulla høyest burde han i allefall fått den. om jeg var hunteren hadde jeg nok kjørt en /gquit med en gang.

Det oser jo roguevåpen av Dal`rend og det var alle i guilden enige om..

+ at denne hunteren hadde 1 Dawns edge og Bone Sliching hachet elns.... og at hunter er ranged deluxe....det er hans problem å passe på amme vel?

Lenke til kommentar
Var nettopp i UBRS med halvparten av guilden og noen andre...

Da vi kom til Rend Blackhand, droppet Dal`rend main hand, og vi hadde master looter...

To roguer og en hunter (WTFZZ) needed, og det endte med a hunteren rollet høyest, meg noen andre og roguen (God kompis av mange som var der) klikket totalt....huntern er med i guilden og han ble kort og godt flamet av de som var på da.....

Det hele endte med at masterlootern heldigvis ga den til roguen som rollet høyest...

Det hersker vel liten tvil at Dal`rend arms er beregnet for rogues...hvertfall for meg...

andre i guilden var også enige...

Jeg er rett og slett piss lei hunters som mener å ha krav på andres våpen mener jeg, de kan holde seg til sine egne våpen!

Huntern sluttet ikke å whine, og det endte med at jeg skjelte han ut med caps look så det sang....helt utrolig at denne nooben er med i guilden vår..

Hva mener dere om at hunter skal rolle på dal`rend?

hahahahahahahah jeg må le, så noob guild du er i, hadde jeg vært huntern hadde jeg quitta på flekken, hvis du spillte på testserverne for battlegrounds ville du se at hunterne fikk utdelt dal rend set. fordi det er det beste for hunters utenfor MC.

Det eneste som er mer latterlig enn alt du beskriver er at du faktisk henger ut den stakkars fyren som faktisk kan spille klassen sin. Blizzard har sagt dal rend er best for hunters.

Herre ... Stakkars members i guilden din ...

Endret av Haku
Lenke til kommentar
Trådstarter ta deg en bolle. Hunteren trenger faktisk Dal'Rend, i situasjoner der han blir tvunget opp i melee. Og når faktisk hunteren rulla høyest burde han i allefall fått den. om jeg var hunteren hadde jeg nok kjørt en /gquit med en gang.

Det oser jo roguevåpen av Dal`rend og det var alle i guilden enige om..

+ at denne hunteren hadde 1 Dawns edge og Bone Sliching hachet elns.... og at hunter er ranged deluxe....det er hans problem å passe på amme vel?

HAHAHA!!! hva om hunteren blir charga av en warrior da? da kan han ikke skyte, og hjelper fint lite med en grå level 3 dagger.

Nei få deg litt mer vett du.

Lenke til kommentar

Det som faktisk er idioti, er å nekte huntere å få visse våpen - som f eks Dal Rend-settet. Det er et bra hunter-set.

Grunnen til at hunters kan neede "alt" er rett og slett fordi hunters er en veldig "altmuligklasse" når det gjelder utstyr. Dei trenger intellect, stamina, strength og agility. Dei kan med andre ord få veldig masse ut av veldig mange forskjellige ting.

Den situasjonen du forklarte i første post var berre forbaska dårlig gjort mot den hunteren som vant rollen. Hadde eg vert den hunteren hadde eg quitta guilden ASAP og funne meg en ny og bedre guild.

Lenke til kommentar

Rogues er jo ti ganger bedre med dagger spec anyway.. Og en hunter trenger dal'rend like mye imo, når man tenkter på at det er et av de beste våpnene i spillet til de.

Jeg har vært i flere ubrs raid der huntere har vunnet roll, og ingen rogues protesterte da heller, det er ingen som sier at _sverd_(set) er rogue only våpen....

:thumbdown:

edit:

arveh sa: "Hadde eg vert den hunteren hadde eg quitta guilden ASAP og funne meg en ny og bedre guild."

Jeg hadde gjort akkurat det samme. Noe så idiotisk som det du/dere gjorde er utrolig... Freake helt ut bare fordi du ikke får et våpen du vil ha som hunteren trenger akkurat like mye, er så vanvittig barnslig..

Endret av Taykun
Lenke til kommentar
Snakket med endel guildies etterpå, og hadde dette vært ett guildrun, hadde det vært kick med en gang...sier det deg noe?

Det sier meg at de i guildet ditt bør få seg litt kunskap før de begynner og flame en hunter som bare vil ha et våpen han kan få glede av. Det er bare latterlig dårlig gjort og ikke gi til han om han vant rollen, det står ikke "rogue-only" noen plass. Dette er et av de beste setta til hunter.

:roll:

Hadde eg vert den hunteren hadde eg quitta guilden ASAP og funne meg en ny og bedre guild.

:yes:

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

Mener du seriøst at guilden din hadde kicka huntern fordi dere er idioter?

Han kan faktisk spille, men dere ødelegger alt fordi dere er griske og egoistiske?

Huntern _vant_ roll fair and square på et våpen som er veldig bra for han, og du flama han ekstremt pga det?

"zomg det våpnet trenger jeG!!1 Det er rouuge only ffs, hunters er bare 100% ranged"

Glad jeg ikke er i den guilden iallefall.. seriøst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...