Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Kjipe saker, jeg som har en hunter selv har sluttet å spille på den charren helt! For det første taper jeg fleste "gode" bows/guns/sverd/trinkets til faktisk folk som er oppriktige nok å sier at de trenger de mer.

 

Hvorfor skal jeg måtte betale 200g for å dual-wielde Dawn's edge sånn at alle roguer og fury warriore skal gni seg i henda?

 

Neppe! :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen ass, er i et raid nå i UBRS...

Sier til ML før vi starter at jeg skal rolle på dal'rend, han bare sier lol, u'r hunter. Sier da til resten av raidet hva de synes, og de var heldigvis enig, får bare håpe ML'en ikke ninjaer, da klikker jeg ass .....

Lenke til kommentar

Til trådstarter...FYYY! Noob! Hehe.

 

Er barn og tullinger som det der har jeg vært alt for ofte i kontakt med. Jeg blir stadig overasket over hvor utrolig mange noob lv 60 folk som er der ute. Skulle tro dere hadde kjøpt kontoen eller er helt tilbakestående.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg ikke hunters har noen unskyldning for å rolle på Dal'rend lenger. Før var det den gode gamle "I can enchant 2x15 agi, dual wield is much better" men nå som 25 agi enchant på 2H er kommet, finnes det flere bedre alternativ for hunters enn Dal'rend.

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg ikke hunters har noen unskyldning for å rolle på Dal'rend lenger. Før var det den gode gamle "I can enchant 2x15 agi, dual wield is much better" men nå som 25 agi enchant  på 2H er kommet, finnes det flere bedre alternativ for hunters enn Dal'rend.

6275541[/snapback]

som?

Lenke til kommentar
Til trådstarter...FYYY! Noob! Hehe.

 

Er barn og tullinger som det der har jeg vært alt for ofte i kontakt med. Jeg blir stadig overasket over hvor utrolig mange noob lv 60 folk som er der ute. Skulle tro dere hadde kjøpt kontoen eller er helt tilbakestående.

6275214[/snapback]

 

Hei, jeg er ikke noob. Hade.

 

Spør Grendal hvis du ikke tror meg :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Til trådstarter...FYYY! Noob! Hehe.

 

Er barn og tullinger som det der har jeg vært alt for ofte i kontakt med. Jeg blir stadig overasket over hvor utrolig mange noob lv 60 folk som er der ute. Skulle tro dere hadde kjøpt kontoen eller er helt tilbakestående.

6275214[/snapback]

 

Hei, jeg er ikke noob. Hade.

 

Spør Grendal hvis du ikke tror meg :dribble::dribble:

6277132[/snapback]

 

Nightkeeper er smånoob.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om statsa er endra nå fra den gang, men er ikke ultimate stats for en hunter nå lenger.

 

Men de som klager på hunters som roller på "alt", l2p :angry: Hunters er den klassen som har mest bruk for alle stats. Stor manapool, rask regen (jatakk), agi, ikke så mye str, men kjekt det også, og til slutt stam. Og det at hunters kan bruke alt untatt maces, wands og plate sier jo litt om at Blizz mener det skal være mulig for en hunter å bruke mye forskjellig, alt etter som hva man mener er best i den og den sammenhengen. Er en grunn til at en del hunters bruker shammy dungeon 1 også...

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på om statsa er endra nå fra den gang, men er ikke ultimate stats for en hunter nå lenger.

 

Men de som klager på hunters som roller på "alt", l2p :angry: Hunters er den klassen som har mest bruk for alle stats. Stor manapool, rask regen (jatakk), agi, ikke så mye str, men kjekt det også, og til slutt stam. Og det at hunters kan bruke alt untatt maces, wands og plate sier jo litt om at Blizz mener det skal være mulig for en hunter å bruke mye forskjellig, alt etter som hva man mener er best i den og den sammenhengen. Er en grunn til at en del hunters bruker shammy dungeon 1 også...

6277406[/snapback]

 

Enig! Det er alt for mange "smartinger" der ute som ikke har peiling. Dem burde sette seg litt inn i dem andre klassene før dem åpner gapa hølet :)

Lenke til kommentar
Barbarous Blade med 25 agility er ikke den et rimelig bra alternativ til Dal'Rends/BSHs?

 

Jeg har ihvertfall sett langt flere BB enn Dal'rend/BSH dropper ingame.

6277779[/snapback]

 

 

Jo. Bararous Blade med +25 Agi enchant er et veldig bra alternativ. Jeg hadde vel noe sånt som 20 Strat Barons før jeg hadde skaffet meg begge BSH's.

Dal'Rend har aldri droppa i UBRS når jeg har vært der ... (Ikke det at jeg hadde hatt noe interesse av de, men. Ser ut som de er rimelig vanskelige å få tak i )

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Dette er det samme tilfellet som om at Azuresong Mageblade droppet og noen hadde sagt at den er mer forberedt for Warlocks enn Mages (begge vil selvsagt ha den).

4575163[/snapback]

 

Litt nysjerrig på hva du mente der ja. Prøver du å sammenligne locks/mages med hunters/rogues?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...