Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Personlig så går jeg for Iced barbed både i PvP og PvE. Rett og slett for de 20 sta som følger med.

Jeg klarer å komme meg unna rogues 80% av tilfellene de kommer. Scatter shot, wingclip, stoneform, springe unna. hunters mark, sperpent sting, concussive, arcane, springe, arcane, autoshot, con, sperpent. Død rogue. Der har du imba taktikk for å ta en rogue. Har du ikke stoneform bruke Jungle remedy eller noe annet som fjerner posion.

 

En ting til. Aldri har en hunter vunnet over en rogue i melee. Isåfall var den roguen afk/naken/dritafull i irl/tastaturet og musa bugga seg.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadd egentlig tenkt å respecce til sverd så fort jeg får dal'rends men dette er jo håpløst nå siden alle hunterne på servern ruller på dem.

Og Core Hound tooth of Gutgore ripper dropper faen meg aldri, så jeg løper rundt med barman shanker og distracting dagger :/

Hvorfor skal du respecce til sverd ?

Dagger = win.

Har lyst å prøve noe nytt :)

Dessuten kan en sword rogue med bra gear gjøre like mye DMG som en dagger-rogue.

Er det noen her som i det hele tatt har hørt om stunlock-rogue? :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg kan klart se du neppe har spilt noe særlig rogue. I alle tilfeller, både pve og pvp er daggers bedre enn sverd.

*kremt*

 

Er ikke _helt_ enig i det der.. Om man tenker seg en likt gearet rogue, med tanke på armor/ringer/trinkets , med de beste sverda og de beste daggerne. Så tror jeg sverda hadde kommet ut på toppplassen hva damage angår. Overall så er daggers det beste valget for rogues, det skal jeg være enig i. Men om man skal grinde penger av mobs, levle osv - tror jeg ikke det finnes noe bedre enn sverd.

 

I PvP er det selvfølgelig helt soleklart best med daggers.

Lenke til kommentar

At en hunter roller på Dal'Rends er akkurat det samme som om rogues roller på f.eks. Striker's Mark.

 

Hunters = 95% ranged og 5% melee

 

Rogues = 95% melee og 5% ranged

 

*begge trenger statsa fra den respektive 5% delen*

 

Så hvis hunters skal rolle på swords, må de ev. ikke grine når en rogue roller på f.eks. bows.

 

- My two cents -

Lenke til kommentar

Har ikke lest alt sammen, men det er bare å bli vant til at Hunters roller på alt mulig. Hvorfor? De kan jo bruke alt mulig. Frekkeste er når de roller på staver, INT og nature damage gear. Sier ting som "uhm, I need mana and nature damage for my serpent sting". Fatter ikke at druiden eller presten trenger mana MYE mer enn de, siden det er rimelig game over om en healer går tom for mana i en instance fight, mens en hunter som går tom for mana betyr *veldig* lite.

 

Nei huff, er kjipt hver gang jeg ser at noen hunters joiner UBRS raid. Da vet jeg om dal'rend eller noe annet dropper er det full fight.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg er en hunter på the venture co, jeg fikk dal'rends settet på de to første runnene mine :p og jeg må si at det er like mye hunter som rogue våpen...

og alle som sier at hunter er ranged burde vite at hunter trenger melee våpen de også

 

og en ting til så må jeg si at dawns edge suger i forhold til dal'rends

Lenke til kommentar

lol hvorfor tenker alltid hunters med enchants, rogues kan jo like godt ta enchants på Dal'Rends, og hunters kan ta enchants på hvilket faen som helst close combat wep de vil. Det er en selvfølge at begge TRENGER det, men det er alltid en matter om at roguen trenger det mye mer, en kis sa at hunters var 90 % ranged og roguen var 99 % close combat, hunters bruker den da 10 % av combats, og rogue 99 %. Rogues får da altså 89 % mer bruk for den enn hunters i combat.

Noen som sa at hunters trenger den LIKE mye som rogues? ;)

Dessuten, når begynte rogues å rolle på epic bows da? Jeg har aldri rolla på noen ranged weps, hvis huntard needer og har passet Antient Bone Bow hvertfall 4 ganger for en hunter :)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Gaaammel tråd, men den fortjener en /bump :)

 

Hunters skal ikke ha Dal'Rends Arms!

Hunters kan gjøre ZG for Hakkari Blades (Til og med de to fist-weaponene er bedre), Strat Baron for 2x Boneslicing Hatchet (Beste valget imo) eller få noen til å crafte Dawn's Edge.

Skal du ha godt/gode meleevåpen for PvP får du tak på Stoneraven, Icebarbed Spear (Helst ikke, AV Xbowen er den beste frem til Rhok) eller Barbarous Blade fra DM!

 

Greit nok at Dal'Rend kan være OK for hunters, men combat sword rogues trenger de så mye mye mer!

 

Edit: AV- Xbowen var hvertfall best frem til normaliseringen av AS/MS. Fremdeles et mye bedre valg enn IBS! (Strength ... -.- Ubrukelig)

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...