a_f Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Trenger en bilholder til Ipaq 6340. Vurderer å kjøpe denne siden den også har en ladderfunkjson. Men det virker slik at den sugekopp-armen er ikke så lang. Noen som har erfaring med denne holderen? PS Skal ha den i Golf III Edit: fikset linken Endret 29. juli 2005 av a_f Lenke til kommentar
a_f Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Er det virkelig ingen her som har bilholder til sin PDA?? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 jo, eg har lader til min, men det du linket til var et blåtann headset. denne bruker eg. helt genial. gjennom alle de ekstra ladekontaktene lader eg gps, pda og mobil. alt gjennom samme sigarettuttak. eg har btw en hp ipaq hx2115. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 jo, eg har lader til min, men det du linket til var et blåtann headset. denne bruker eg. helt genial. gjennom alle de ekstra ladekontaktene lader eg gps, pda og mobil. alt gjennom samme sigarettuttak. eg har btw en hp ipaq hx2115. Klarte å lime inn feil ULR. Mente selfølgelig den holderen du viser til. Men som jeg skrev i førte posten her, så har denne holderen en 9'' arm. Virker litt for kort. Hvor, i forhold til rattet, har du plassert den? Og hvilken bil du har den i? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 eg og trodde den skulle være for kort, og spurte etter en noe lengre arm da eg bestillte. noe som ikke var tilgjengelig. grunnen til dette er at eg har den i en spacewagon, og der er det ganske langt frem til frontvinduet, og var da sikker på at det ville bli et problem. noe som bare var unødvendig bekymring. slik eg har den nå er den plassert til venstre for rattet. dette viser seg å være like så greit som å ha den til høyre(i midten av bilen) slik mange andre har. spessielt med tanke på at veien da er veldig kort med tanke på å ta den med seg. når den er plassert i midten må du bøye deg inn i bilen, eller sette deg inn, for å ta den ut. eg syntes det var upraktisk her har du noen bilder av slik det ser ut hos meg. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 eg og trodde den skulle være for kort, og spurte etter en noe lengrearm da eg bestillte. noe som ikke var tilgjengelig. grunnen til dette er at eg har den i en spacewagon, og der er det ganske langt frem til frontvinduet, og var da sikker på at det ville bli et problem. noe som bare var unødvendig bekymring. slik eg har den nå er den plassert til venstre for rattet. dette viser seg å være like så greit som å ha den til høyre(i midten av bilen) slik mange andre har. spessielt med tanke på at veien da er veldig kort med tanke på å ta den med seg. når den er plassert i midten må du bøye deg inn i bilen, eller sette deg inn, for å ta den ut. eg syntes det var upraktisk her har du noen bilder av slik det ser ut hos meg. Takker for svaret og beskrivelse!!! Tenkte ikke på at det går an å feste den på venstre siden av rattet. Litt for stereotypisk tenking av meg Skal bestille en slik holder nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå