faaeri Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Fujifilm har lansert S9500, et 9 megapikslers ultrazoomkamera som hevder å ha tatt det beste fra speilreflekskameraene, og det beste fra kompaktkameraene, og puttet det inn i et kamera som skal tilby begge deler. 10,7x optisk zoom, og ISO 1600 vil nok tiltale mange. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Glimrende! Etter å ha hatt begge deler så kvittet jeg meg med speilrefleksen på grunn av de nevnte ulempene pluss kostnaden ved å måtte skaffe seg et utvalg objektiver. Dette kameraet har mye av begge deler slik mange av de "proffesjonelle" ikke-speilrefleks kameraene har. Det liker jeg. Mitt neste kamera må bli noe i denne klassen. PS. Linken fra artikkelen til forumet fungerer ikke. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ja, dette gleder jeg meg virkelig. Selv har jeg s7000 og har vurdert å bytte til speilrefleks, men kanskje jeg har funnet mitt nye kamera?? Noen som har noen som helst ide om hva det kommer til å koste? Heter det forresten ikke s9000, ikke 9500?syns jeg så det da jeg gikk inn på fujifilm.com... http://www.fujifilm.com/JSP/fuji/epartners...000Overview.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg