Gå til innhold

K750i eller W800i

Anbefalte innlegg

Er litt i tvil... kan kjøpe K750i til 599 (med binding), men vet ikke når da det er laaang leveringstid (må kjøpe der for å få det til den prisen.. alternativt andre steder 1499)

Kan kjøpe W800i til 1549 med samme betingelser.. bekreftet levering 01.08.05.. så er litt i tvil... er det større minnekortet verdt 950?... koster vel 550 det....

W800 er vel ikke en dårligere telefon funksjonsmessig....? Altså mangler den noen telefonfunksjoner som K750i har? Driter egentlig en lang f. i musikkbiten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja....., men er litt ventetiden som er ankepunktet... så liksom om man legger til kortere ventetid + større minne + sølv isteden for sort så ja.....

Men siden jeg driter i musikkbiten må jeg være sikker på at den ikke mangler telefonmessige funksjoner fra K750i

Lenke til kommentar

Jeg ville faktisk gått for W800, er samme hardwaren i de to tlf.

Men blir nok færre folk som kjøper W800 enn K750. Det er jo ett pluss.

Flight mode KAN jo være praktisk. Og jeg syns personlig at det oransje dekselet er veldig kult!

Men summasumarum, W800 har ingen svakheter i forhold til K750

Lenke til kommentar
W800 blir ofte kallt walkmanmobilen til SE. Hvis musikk biten ikke er viktig for deg, har du vurdert 3G telefonen k600? Kommer ikke den også i august?

Den skal være like om hjørnet hvertfall (K600)

Men i forhold til K750/W800 er den et mindre bra alternativ, ikke minst sliter du med lite minne. (ikke muligheter for utvidelse)

:blush:

Ville gått for W800, "alle" har K750, av samme grunn skal jeg ha den, fjollete-javisst!

:thumbup:

Lenke til kommentar

W800i har ikke like bra kamera, men det er eneste lowpunktet også. Ellers er telefonene like, men responsiviteten veit jeg ikkenoe om.

Kan ikke klage på K750i iallfall. :)

Men dersom du ikke vil vente og liker utseendet på w'en, bør du gå for den.

Hadde nesten bestemt meg for den jeg også, men fant K750 til 799,- på elkjøp og impulskjøpte'n.

GOOD LUCK ;)

Lenke til kommentar
W800i har ikke like bra kamera, men det er eneste lowpunktet også. Ellers er telefonene like, men responsiviteten veit jeg ikkenoe om.

Kan ikke klage på K750i iallfall. :)

Men dersom du ikke vil vente og liker utseendet på w'en, bør du gå for den.

Hadde nesten bestemt meg for den jeg også, men fant K750 til 799,- på elkjøp og impulskjøpte'n.

GOOD LUCK ;)

Hvor har du det fra at W800i har dårligere kamera? Er jo akkurat det samme, eneste forskjellen på tlf er større minnekort og flymodus samt bedre tilrettelagt mp3 spiller..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...