PT Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Ok. Med (veldig) korte mellomrom, må jeg merke én bokstav i et ord på internettsiden jeg er på, høyreklikke, og kopiere den bokstaven.Det er veldig viktig at jeg treffer midt i O'en i "Copy", ellers må jeg gjøre det på nytt. Det høres ut som om det er bare rot, men det er faktisk noe jeg "må" gjøre Jeg har noe lignende. Jeg merker alltid teksten jeg leser, men ikke mer enn ett avsnitt om gangen. Plager ikke meg, men det plager alle andre. Spesielt hvis jeg skal vise de noe tekst på skjermen. EDIT: Det er ikke noe jeg må gjøre, men jeg gjør det alltid uten å tenke meg om. Endret 30. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg lider av tvangstanker. Noen som vet om det fins medikamenter mot det? Antar det fins noe som demper det, men det er vel på resept. Noen former for antidepressiva demper også angsttendenser. Spesielt fungerer disse godt for tilsynelatende "ubegrunnet" angst som ikke er utløst av stress, etc. I tillegg kan disse redusere symptomene på tvangstanker.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg lider av tvangstanker. Noen som vet om det fins medikamenter mot det? Antar det fins noe som demper det, men det er vel på resept. Medikamenter har varierende utslag. Terapi er vel det beste når det kommer tvangstanker, angst etc.. Vil helst ungå å gå til psykolog igjen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Når jeg er alene hjemme glemer jeg alltid å låse dører og vinduer. Det er nok ikke så mye å være redd for der ute. Samme for meg, tviler på at det kommer til å skje noe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jepp Jeg har litt av hvert av tvangstanker, men det beste er å ikke tenke på dem ;P Gidder ikke å legge ut om slike private ting her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå