Gå til innhold

BF2 tar sånn tid


Anbefalte innlegg

En annen ting som ikke har kommet frem her enda er at 64 maps er mye mer krevende enn 32 og 16 mapsene.

 

 

Husk også på at enkelte gamle skjermkort ikke har støtte for alle eyecandyene. Derfor kan de få bedre flyt i spillet selv om skjermkortet egentlig er langt dårligere enn andre som har problemer på samme oppløsning og grafikkvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, etter å ha hatt massive problemer siden BF2 kom ut, der spillet hverken har fungert på laveste grafikk med low details eller høyeste fant jeg ut en ting i går. Jeg bruker Norman antivirus, men trodde ikke dette kunne ha noe skyld i og med at det programmet ikke bruker mye minne i taskmanager i det hele tatt. Men så tenkte jeg over at jeg aldri har testa å spille bf2 med norman avslått. Skrudde av sanntidssøking og begynte å spille. Spilte i 2 timer uten NOEN som helst problemer med grafikken lengre og jeg kunne spille med høyeste oppløsning og masse detaljer, og det fløyt som bare det, digg! Mapsa loadet utrolig kjapt og forhold til vanlig. Jeg har fortsatt 1 gig ram så nå avlivet jeg myten om at man må ha 2 gig ram, hvertfall personlig. Prøv dette alle andre som har problemer!

 

Men som sagt bare testa i 2 timer så vet ikke om problemet er helt løst men melder fra her om det bare var flaks i går.

Lenke til kommentar

Skall teste om det går enda fortere på min pc etterpå - på en annen side er det jo aldrig en myte når jeg har beviset på min pc, at ting i run kan gjøre ting enda saktere sier jeg seff ingen tingpå , men at det hjalp noe sinnskykt å oppgradere til 2gb ramm er jeg enda sikkrere på, dette gjelder som skrevet noen andre tunge spill også som ikke er online baserte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...