GeirGrusom Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg syntes jeg hadde en enkel, god og flyttbar løsning jeg... Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Noe i løsningen din jeg ikke har lært. Som foreksempel ->. Operator kan jeg ikke skikkelig enda heller. + At jeg ser ikke helheten i koden. sscanf hadde jeg aldri brukt før jeg lærte meg det igår. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jeg syntes jeg hadde en enkel, god og flyttbar løsning jeg... Operator overloading er for eksempel ikke direkte barnemat for en nybegynner. Jeg mistenker også at logikken i time(int total_seconds) er feil. Hvordan i all verden kan hours = total_seconds % 60; stemme? Personlig ville jeg løst dette ved å representere tiden enklest mulig, det vil si kun i sekunder (representert ved int eller long int), og utføre all aritmetikk på denne representasjonen. Hva er forresten poenget med & for 'this'? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 &this->hours, &this->minutes, &this->seconds denne? det hadde holdt med &hours, &minutes, &seconds, men det har blitt en vanesak å skrive "this->". ikke noe mer Jeg mistenker også at logikken i time(int total_seconds) er feil. Hvordan i all verden kan hours = total_seconds % 60; stemme? Tror ikke det funker nei... skrev det i full fart, har ikke testet det engang...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå