Merovingian Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 hello =) Leter etter ett eller flere brae flyspill (a.k.a Ace Combat) til Xboxen. har lett en del på nettet, men finner kun Crimson Skies som inneholder gamle propellfly =( hvis noen har ett bra fly spill å rekomendere, post her cheers, mero =) Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hvis du vil ha en bra helikoptersimulator, så kjøper du James Bond: Everything or Nothing og kommer til mission 6....litt repetitivt da..flysimulator vet jeg ikke Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 takk for tipset, men j vil helst ha en skikkelig Ace Combat opplevelse på Xboxen min =) er det virkelig ingen slike spell til den? cheers, mero Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det er minst et slikt spill ute, "Deadly Skies". Men vet ikke om det er å få tak i mer, det kom ut i april 2002 i Europa. Øystein, som har det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Secret weapons of normandy. Men det er vel propellfly. Si ifra hvis du finner noe. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 hello =) Leter etter ett eller flere brae flyspill (a.k.a Ace Combat) til Xboxen. har lett en del på nettet, men finner kun Crimson Skies som inneholder gamle propellfly =( hvis noen har ett bra fly spill å rekomendere, post her cheers, mero =) finnes ikke,kun spill med "propellfly"............... Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Vel, da må du sjekke en gang til, Air Force Delta Storm er en tro kopi av Air/Ace Combat til playstation. Det finnes muligens kun som NTSC, men det finnes iallefall. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Vel, da må du sjekke en gang til, Air Force Delta Storm er en tro kopi av Air/Ace Combat til playstation. Det finnes muligens kun som NTSC, men det finnes iallefall. Det er Deadly Skies som ØystienT poengterte lenger oppe i tråden. De skiftet navn for Europa. Ingen av versjonene er lett å få tak i lenger dog. Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da beklager jeg for mitt noe bastante utsagn. Det er ihvertfall klin likt ace combat. fluid - som har ntsc versjonen:) Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 deadly skies er det nærmeste man kommer ace combat på xbox ja,desverre er den ikke i nærheten av ace combat serien i kvalitet Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 oki.. takk for tipsene alle sammen =) ska se om jeg klare å rote fram Deadly Skies... ellers er det vel tilbake til PS2en da Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det ser ut som Xbox 360 får et flyspill. World Airforce fra TAITO er annonsert til Xbox 360. Hjemmesiden er her (på japansk, men man kan se på fine bilder): http://www.taito.co.jp/d3/cp/waf/index.html Noen screenshots her: http://www.gpara.com/comingsoon/waf/0909/index.htm Øystein, sikle sikle Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det spillet skal jeg ha!! Har hatt skikkelig lyst på et slikt flyspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå