Lapette Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Legger ved de beste bildene fra min sommer i år, si deres meninger da vel! Første bilde ut er meg som stuper fra en 7 meter høy mast på en seglebåt, ble visst best uten å se seglebåten ja. Endret 29. juli 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Gjennomsnittsmaten da jeg var i hellas Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Et tre. Ser det ikke litt ut som et CDcover? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Og hva er vel sommeren uten en hvit tiger, ey folkens? post inn DITT beste sommerbilde! Endret 29. juli 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Bildet av stupet ditt likte jeg godt. litt artig at det ser ut som om du kommer til å lande rett på magen og slå deg halvt ihjel. bildet av tigern synes jeg ikke det var noe veldig spesiellt ved. så alt for "tiger i dyrehage" ut. og det har vi sett mange ganger før. når det kommer til treet ditt synes jeg dette fungerer mye bedre. fine farger og god stemning. og de grønne bladene i treet står som en god kontrast til resten av landskapet. Bildet av maten likte jeg også veldig godt. fine farger som gir en god sommerstemning. plus at jeg liker det ganske trange utsnittet du har brukt. Når det kommer til mitt sommerbilde er det det her jeg kom frem til at gir meg mest sommerfølelse. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 2. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Wæææo! Det der var det stil over! Hvor skal gutten? mye engergi i bildet, fin sol! Sukk vakkert! Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 gutten skal faktisk løpe rundt huset 3-4 ganger for morro skyld, for så å svinge rundt på et tau og kaste seg rundt i gresset. små barn store gleder;) takker for kommentaren Lenke til kommentar
Phone Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Okay, slenger meg på med et par sommerbilder:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå