Fnix Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ikke det nyeste av det nyeste og jeg vet ikke om det er posta før men jeg klarte ikke å finne noe om det.. Så sorry om det er posta før :| Anywayz, så blizzard har sagt at det blir mye mer hunter love i den neste patchen og kunne sikkert være interesant å se for mange: http://wow.stratics.com/content/statistics...ter&nocookies=1 Dette er heller ikke offisielt eller noe men fint å håpe.. Huntere blir også totalt cloth killere med disse skillene som f.eks : Pester (Bird) Teaches your tamed bird the Pester ability. Pester greatly increases the attack speed of the bird at the cost of dealing less damage. Every successful attack while in this mode renders the target unable to cast spells for a short time. Requires: Pet Søtt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 pøh, tenkt broken tooth med feriocity og den talent greia . (selv bruker katten min 1.60 i speed). Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bare for fugler så broken tooth kan nok ikke brukes, men det ville blitt for feigt uansett så tror ikke dette kommer. mages som meg har jo ikke en sjangse Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ferocity (Cat) Teaches your tamed cat the Ferocity ability. Ferocity increases attack speed of the cat at the cost of receiving more damage when hit by phsical attacks. Requires: Pet Level 13+ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 ah. trodde du mente den anti-spell tingen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Synest ikkje huntere burde få stort med buffs i kommande patcher. Dei er godt balanserte, IMO. Dei gjør tonnevis med skade nesten uansett sammenheng, og den dere anti-spellcasting greia gjør jo hunters fryktelig overlegne mot prester mages og warlocks >_< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 nekter å tro at de er ekte, sikker ønsker som folk ha rnevnt. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bare for fugler så broken tooth kan nok ikke brukes, men det ville blitt for feigt uansett så tror ikke dette kommer. mages som meg har jo ikke en sjangse hørte om å sheepe pettet? No problemo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bare for fugler så broken tooth kan nok ikke brukes, men det ville blitt for feigt uansett så tror ikke dette kommer. mages som meg har jo ikke en sjangse hørte om å sheepe pettet? No problemo selv om det tar 20 sekunder :!: Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bare for fugler så broken tooth kan nok ikke brukes, men det ville blitt for feigt uansett så tror ikke dette kommer. mages som meg har jo ikke en sjangse hørte om å sheepe pettet? No problemo Hørt om 6 sec cast time på sheep mens pet`n OG huntern slår på deg? Eller kanskje du ville bruke POM på pet`n hvis du har det? gg Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Rapid Gallop (Horse) Teaches your tamed horse the Rapid Gallop ability. Rapid Gallop increases the movement speed of your horse. Requires: Pet Level 13+ Hvis dette stemmer, vil vi kunne temme hester.... O.o Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Rapid Gallop (Horse) Teaches your tamed horse the Rapid Gallop ability. Rapid Gallop increases the movement speed of your horse. Requires: Pet Level 13+ Hvis dette stemmer, vil vi kunne temme hester.... O.o la merke til den jeg og. endelig skal jeg ha zebra . swiftmane, here we come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå