Patience Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Min splitter nye K750i låste seg i sted da jeg skulle slå av bluetoothen. Jeg måtte da ta ut det forb.. batteriet (gleder meg til det blir slutt på mobiler man må ta ut batteriene på for å resette). Er det vanlig? Flere som har opplevd denne formen for låsning? Håper det bare var et engangstilfelle Anyone?? Endret 28. juli 2005 av Patience Lenke til kommentar
bj0njzter Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Min SE k750i brukte å låse seg når alarmen ble slått på. Meget irriterende da jeg skulle på jobb den dagen. Etter en FW oppdatering ble dette problemet fjærnet og mobilen funket perfekt. Den neste FW som kom R1L002 har igjen ført til at mobilen av og til henger seg slik at jeg må ta ut batteriet. Dette skjer hvis jeg f.eks hører på musikk mens jeg skal loade en http side, og den henger seg av og til bare sånn uten videre. Håper at dette blir ordnet ved neste firmware. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Huff.. jeg hater det der med å måtte ta ut batteriet. Burde vært en reset-knapp på alle mobiltelefoner som std. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Endret 7. august 2005 av Barkster Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Nææ dæven Ole jo .. Ja en kammis "tvang" meg he he... Fornøyd så langt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå