vegarduy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Er det noen som vet om en måte å snu skjermbildet opp-ned på? Jeg vet at nvidias seneste drivere har den funksjonen, men jeg har en bærbar (HP nc4010) som har ATI radeon IGP 350M som jeg gjerne skulle ha snudd 180 grader. *emnefelt rettet til noe mer beskrivende* Endret 30. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hva med å snu skjermen på hodet istedet? samma nytta.. eller tenkte du: "hmmm, det ville vært kjekt med skjermbildet opp ned" Lenke til kommentar
vegarduy Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Du er en artig skrue du... Jeg har bruk for det, stol på meg. Jeg er ute etter å snu skjermbildet opp ned - ikke selve skjermen.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Trykk "egenskaper" på skrevebordet og se på skjerminnstillinger Lenke til kommentar
vegarduy Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har et grafikkort som ikke har slike instillinger i kontrollpanelet. Jeg trenger et standalone program - hvis noe sånnt finnes og/eller er mulig. Og jeg har ikke noe bord jeg skrever spesielt mye på... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) På nvidia sine driver er det bare å gå inn på verktøylinja og finne nvivdia sin logo. Gå inn på rotate settings og rotate 180 degrease Ati burde vel ha en ligninde funksjon Endret 29. juli 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
petterg Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har 90, 180 og 270 graders rotasjon på ATI radeon 7200. - Driver datert 22.02.2005. Samme fremgangsmåte som Klikka_bZerk beskriver for nvidia Lenke til kommentar
vegarduy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Skal sjekke, men jeg lastet ned noen nye driver fra ATI radeon som sa "ey, du har et lusent grafikkort du!". Det er vel kanskje lett slik med bærbare. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 du må bruke omega drivere for bærbare google it... evt. patje mobility modder,,, Lenke til kommentar
vegarduy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Gode ting, mine herrer: Jeg søkte på PowerStrip og fant den siden. Der stod det imidlertid en link til et program som heter iRotate. Jeg tenkte "yes" og installerte det (gratis). Da jeg prøvde å snu skjermen, fikk jeg "Your graphics driver haven't muligheten til å snu dritet". Så, vet du, sier Okayen her at jeg må installere Omega-drivere. Nytt for meg som det er, gjør jeg det, og vips - snudd skjerm! Man trenger egentlig ikke iRotate - det er bare et shortcut-program for egenskaper som må være innbakt i driveren. MEN - det er veldig greit; man trykker f.eks bare Ctrl-Alt-PilNed for å snu 180 grader osv. Takk for hjelpen alle mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå