Serqevx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei, prøvde ut noe nytt når jeg styler kabinettet mitt nå, hva synes dere? Er selv veldig fornøyd, synes gitteret var en stilig forandring fra de vanlige vinduene Burde kanskje vurdere å legge et plexiglass innenfor for å hindre støv, men vet ikke om jeg gidder å gjøre dette! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 nr 3, prøvde å ta uten blitz Lenke til kommentar
antex Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 syns det ble tøft, nå har du et kabinett litt uten om det vanlige Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tøft. Men har du noen bilder av fronten. Dessuten: Styling = Biler Modding = Data Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 utrolig stilig! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Tøft. Men har du noen bilder av fronten. Fronten min er ikke ferdig enda, driver og sparker igjen hull jeg ikke ville ha der med plast-sparkel fra biltema. Jeg har lakkert toppen og den andre sidedøra idag, lagt på siste laget med klarlakk nå. Har flere artige planer for dette prosjektet, blant annet kom jeg over en politisirene på biltema som jeg tenkte å montere inni PC'en Selvsagt sjult, med kun en knapp for å aktivere den. Mulig jeg burde få opp en worklogg før jeg fortsetter? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 gjør det jeg kommer i alle fall til å følge med Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Anbefaler deg å sette plexi bak, eller noe gjennomsiktig som tetter iallefall. Særlig om du er på mye LAN, var på TG ifjor med 5 vifter jeg, så ikke ut etterpå... Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) dårlig utført arbeid, du ser i kantene at det er skeive kanter, kanskje det skal være sånn, men hadde eg vert deg ville eg ha fikset litt på det. kanskje en list eller to Endret 29. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 dårlig utført arbeid, du ser i kantene at det er skeive kanter kanskje det skal være sånn, men hadde e gvert deg ville eg ha fikset litt på det. Er ikke så farlig fant jeg ut, har tenkt å lage en list Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er ikke så farlig fant jeg ut, har tenkt å lage en list heller ta ei fil og bruk den på langs med linja. da får du rettet ut ujevnhetene. noe jeg derimot savnet ved denne modden var noe til å dempe det harde mønsteret med. f.eks. runde hjørner. syntes det ble litt for halvveis med bare firkantet, men dette var definnetivt en ny og god idé. kanskje jeg skal gjøre noe ala dette på min mod... men ikke helt likt.. (hvis jeg får lov ) Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (hvis jeg får lov ) Ikke fan Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (hvis jeg får lov ) Ikke fan Da må du nok ta pantent på det.. For om ikke så tror nok at jeg kommer til å prøve noe i den duren der.. Men det blir om jeg får tid og penger.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 heldigvis er ikke du den første som har tenkt på det med netting, har sett mange mods gjennom tiden som har hatt netting.snekker'n benyttet seg f.eks. av netting, men på en litt annen måte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det lignet litt på mitt Thermaltake shark kabinett. Velig tøft Off topic: Den PC'n som er i venstre hjørne på det første bildet, hadde samme kabinett som min PC før jeg skiftet til TT Shark. Er det en ferdig bygget PC kjøpt på komplett.no? (det lignet i hverfall) Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jepp, den er ferdigbygget fra komplett, kjøpte kabinettet av en kamerat Men nå drar jeg til USA, så jeg tar pause i prosjektet og setter hele PC'en på loftet et år. Får fortsette når jeg kommer hjem, noen timer igjen på fronten på kabinettet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 "Åpen" kabinett = støvsamler. Hadde satt noe bak den som nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 eller så er det jo en mulighet å tørke støv inne kabinettet en gang i blant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå