Mogge_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har en kompis som lurer på å kjøpe disse : http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1624 Noen som vet hvordan de er? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) De er sikkert bra de brikkene der, har ikke noe personlig erfaring med dem, men timings er tålig bra (klarer kanskje og tyne dem enda lavere med riktig system) Men si til kompisen din; om han er villig til å legge ut litt mer, så har netshop tilbud på disse, og da får han 2GB Men han må eventuelt skynte seg å bestille, tilbudet går ut idag el. iløpet av helgen Endret 29. juli 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Han vil få så mye bedre minne hvis han kjøper dette! Men hvis klokking ikke er aktuelt, så er det like greit å kjøpe ei Value brikke. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Går det ann å klokke med det minnet jeg linka til i den første posten? Har allerede bestilt den rammen... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er forresten OCZ PC4000VX brikker til salgs på bruktmarkedet her. Jeg har disse og kjører vanvittig lave timings. Anbefales. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er forresten OCZ PC4000VX brikker til salgs på bruktmarkedet her. Jeg har disse og kjører vanvittig lave timings. Anbefales. ..Men overkill for de fleste brukere. De krever også 3v++ Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er forresten OCZ PC4000VX brikker til salgs på bruktmarkedet her. Jeg har disse og kjører vanvittig lave timings. Anbefales. ..Men overkill for de fleste brukere. De krever også 3v++ Men kan man kjøre på med 3V eller litt mer, så er de fanken meg verdt det, bare se her. DFI Lanparty nF4 kortet kan klokke RAMmen hardt: kjører nå OCZ PC4000VX på følgende timings på 3,5V: DRAM Size 1024 MBytes DRAM Frequency 246.0 MHz FSB:DRAM CPU/10 CAS# Latency 1.5 clocks RAS# to CAS# 2 clocks RAS# Precharge 2 clocks Cycle Time (TRAS) 5 clocks Bank Cycle Time (TRC) 7 clocks Row Precharge Time (TRP) 2 clocks (TWTR) 1 clocks (TRWT) 2 clocks DRAM Idle Timer 256 clocks Det er så merkbart at det er helt utrolig. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Men hvordan er de brikkene jeg linka til i første post da? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 De er veldig bra mener å ha lest her på forumet. Du burde klare å klokke de ganske bra. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det er så merkbart at det er helt utrolig. Tviler ikke, får et DFI kort og PC4000 VX i morgen Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 De er veldig bra mener å ha lest her på forumet. Du burde klare å klokke de ganske bra. Okei...Regner med at de kommer til uka engang.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Lurer på hvilken volt jeg skal sette de på? og hvordan settes de i dual? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå